וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנקה, מבשל, מתקן: כל אנשי המקצוע ברובוט אחד

אילן גלר

25.5.2015 / 10:56

למה לחכות לטכנאי או להמתין למנקה כשאפשר פשוט לשכור אנשי מקצוע שיפעילו את רובוט הבית שלכם? פרויקט חדש רוצה לחסוך מכם את כאב הראש ולהכניס את כל אנשי המקצוע אליכם הביתה בלחיצת כפתור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרומבה מת - יחי הנובוט!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שכל אדם שמיהר לרכוש שואב אבק רובוטי יוכל לספר לכם, הבעיה הטכנית המרכזית בכל הדגמים הללו היא המוח ששולט בהם. לרובוטים הללו יש נטייה לבזבז זמן, לחזור שוב ושוב לאותם המקומות, ובאופן כללי להסתובב ברחבי הבית וסביב עצמם באופן אקראי למדי. הפתרון לחסרון הזה - אינטליגנציה מלאכותית מתוחכמת יותר - כנראה מעט רחוקה בשלב הזה. אבל זה לא אומר שאין יזמים שמנסים כל הזמן לחדש.

חברת סטארט-אפ בשם Nobot מציעה פתרון שלטענתה הרבה יותר מחובר למציאות. במקום מוח דיגיטלי מתכוונת החברה לייצר רובוטים חמודים ויעילים בשלט רחוק אותם מומחים יפעילו עבורכם לכל מטרה.

איך זה עובד?

אתם תרכשו רובוט המיועד לביצוע מטלה ספציפית, משטיפת רצפות ועד תיקוני חשמל, ולאחר מכן תשכרו דרך אתר האינטרנט של החברה את שירותיו של בעל מקצוע, שיפעיל את הרובוט למשך הזמן הנדרש ויבצע את המטלה. אותו עובד ישלוט מרחוק בפעילות הרובוט, תוך שהוא צופה בשידור וידאו חי מביתכם.

ל-Nobot יש תכניות נרחבות להפליא, הכוללות מכירת רישיונות שימוש ליצרני האלקטרוניקה כך שיוכלו לייצר מכשירים "תומכי Nobot". בינתיים עושה רושם שאין התלהבות גדולה סביב הרעיון, וקמפיין מימון ההמונים שעלה לרשת הצליח לגייס בשבוע הראשון סכום לא מרשים במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully