וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הסטוצים נפרץ וחשף פרט מידע מפתיע

25.5.2015 / 11:54

בניגוד לפרסומים של אתר הסטוצים הבריטי AdultFriendFinder בעבר, מתברר שהיחס בין נשים לגברים עומד על 16 לאחת

Adult Friend Finder. אתר  Adult Friend Finder, צילום מסך
היחס האמיתי בין גברים לנשים לא ממש מעודד./צילום מסך, אתר Adult Friend Finder

גולשי אתר הסטוצים הבריטי AdultFriendFinder מצאו עצמם חשופים במיוחד לאחר שהאקר בשם ROR [RG] פרץ, לפי הדיווחים, לאתר וגנב מידע רב על 3,867,997 משתמשים כולל כתובות דואר אלקטרוני, כתובת הבית, העדפות מיניות והפרט הכי מסקרן בפרופיל - האם הגולש או הגולשת הרשומים באתר מחפשים קשר מחוץ לנישואים?

בנוסף לחשבונות הפעילים שנפרצו, ההאקר הצליח לשים את ידו על פרטי גולשים שהשתמשו בעבר בשירות של האתר, וחשבו שחשבונותיהם נמחקו. מומחי אבטחת מידע מעריכים שהמידע הרגיש הזה עלול לשמש לסחיטה פרטנית של רבים מהגולשים.

מעבר לפרטים האישיים על העדפותיהם, השיחות שהם ניהלו והאנשים איתם הם היו באינטראקציה, בידי ההאקר כאמור גם כתובות המגורים שלהם ופרטים אישיים שיאפשרו לו להגיע אליהם ואל קרוביהם בקלות.

נתון מעניין שהפריצה הזו חשפה, ואינו פלילי, הוא שכמות הנשים באתר הייתה הרבה יותר נמוכה ממה שמפעיליו פרסמו בעבר. מתוך 26,939 משתמשים פעילים, רק 1,596 היו נשים, מה שאומר שהיחס בין הגברים לנשים באתר עמד על 16 לאחת.

מנהלי האתר הצהירו שהם מבינים את חומרת הפריצה והבהירו שהם עובדים בשיתוף פעולה עם המשטרה והרשויות במטרה "לנקוט את הצעדים הדרושים כדי להגן על הלקוחות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully