וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טינדר לסנובים": אפליקציית הדייטינג האקסקלוסיבית שדורשת בלעדיות

אילן גלר

26.5.2015 / 8:36

האפליקציה החדשה The League מציעה שירות היכרויות לאנשים "איכותיים" בלבד. מנהלי השירות עורכים סינון קפדני של הגולשים וכעת הם מנסים לשנות את חוקי האינטרנט ודורשים גם שתתנתקו מכל שאר אפליקציות הדייטינג

דייט. ShutterStock
זו אפליקציה אחרת בכיס שלך או שאתה שמח לראות אותי?/ShutterStock

שוק אפליקציות הדייטינג הצפוף לא משאיר הרבה מקום למתחרים חדשים, אך למפתחי האפליקציה החדשה The League יש כמה רעיונות מקוריים כיצד לבלוט. הכינוי שאותו הם בחרו לעניק למוצר הוא "אפליקציית דייטינג אינטליגנטית", בעוד אחרים מעדיפים לכנותה "טינדר לסנובים".

השלב הראשון בהרשמה ל"ליגה" הוא, תאמינו או לא, מבחן כניסה. לאחר שתמסרו את פרטיכם המלאים, תצורפו לרשימת המתנה הכוללת כבר עתה יותר מ-100,000 איש. מהרשימה הזו לא תצאו מהר, אלא אם מנהלי השירות יתרשמו במיוחד מקורות חייכם, או שתקבלו הזמנת כניסה ממישהו שכבר נמצא בפנים. כל פרט מידע שנמסר נבדק בהקפדה, ומשתמשים שיסרבו למסור אסמכתאות נדרשות או לא יענו לפניות בנושא ימחקו מרשימת ההמתנה.

אחרי שכבר הצלחתם להיכנס למועדון האקסקלוסיבי, עשויה הליגה לעשות את הבלתי יאמן ולבקש מכם אקסקלוסיביות בחזרה. חלק מהמשתמשים בשירות דיווחו על מסר שקיבלו מהמנהלים, ובו הצעה לתנאים משופרים - ביניהם זכות ראשונה לצפות בפרופילים "איכותיים", תמורת הבטחה למחוק את חשבון המשתמש מכל שירות דייטינג אחר.

לליגה יש גם כמה תכונות שנשמעות הרבה פחות מופרעות, כמו מנגון אוטומטי שידאג להסתיר אתכם בפני חברים בפייסבוק ובלינקדאין למניעת אי-נעימויות בפני מכרים, אך עושה רושם כי בינתיים הגימיקים המוזכרים לעיל עושים את רוב הרעש. אם מכל זה יצא באמת להיט, או סתם תופעה שתעלם מהמפה תוך כמה חודשים, ימים יגידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully