וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בסמסונג: קייס חכם שהופך את הסמארטפון ללפטופ

27.5.2015 / 9:46

החברה הקוריאנית מתכננת להצליח היכן שמוטורלה נכשלה בעבר ורשמה פטנט על תחנת עגינה שהופכת את הטלפון החכם ללפטופ בזכות מערכת הפעלה כפולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקרה הזה כן חשבו על זה קודם./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית רשמה לאחרונה פטנט על מוצר מסקרן; הוא נראה כמו לפטופ קלאסי לכל דבר ועניין, למעט שקע בין המקלדת והמסך שם אמורים לחבר את את הסמארטפון. לפי העיצוב של סמסונג, למחשב אין שום ליבת חומרה משל עצמו, והוא נשען לחלוטין על יכולות הסמארטפון המחובר בכדי לפעול. בפועל מדובר בתחנת עגינה עם מקלדת ומסך שמנצלים את עוצמת העיבוד של הסמארטפונים החדשים כדי להפוך את המחשבים הקלאסיים למיותרים.

בנוסף, לסמארטפון שיחובר לתחנת העגינה הזו יהיו למעשה שתי מערכות הפעלה: הראשונה היא אנדרואיד המוכרת, המשמשת אותו כשהוא אינו מחובר והשנייה היא גרסה של מערכת ההפעלה חלונות, המופעלת מיד עם החיבור למסך ולמקלדת. למרות המעבר בין שתי המערכות, אמור הטלפון לשמור על אחידות גבוהה ביניהן, להציע לנו את אותם הקבצים ואפליקציות דומות.

ברמה הטכנית לא מדובר ברעיון בדיוני: הסמארטפונים של ימינו מצוידים במעבדים מהירים שלא היו מביישים מחשב ביתי בן כמה שנים, כך שבוודאי יהיו מסוגלים לשמש כליבת המערכת של לפטופ קומפקטי. אך האם זה באמת מוצר שאנו זקוקים לו? רעיונות דומים שנוסו בעבר על ידי יצרניות כגון מוטורולה ו-Asus לא זכו להצלחה גדולה, ובפני סמסונג יעמוד אתגר לא פשוט לשווק את המכשיר אם אכן תחליט להתקדם מעבר לרישום הפטנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully