וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה יותר מבלוק: צעיר סיני ניצל מקריסת קיר בזכות הנוקיה שלו

אילן גלר

27.5.2015 / 10:21

כשקיר בית קרס על גנג מינג ברחוב, הוא פעל באינסטינקטיביות והרים את הלומיה שהיה בידו מעל לראשו. הטלפון נהרס אבל מינג יצא מזה בזול. כמה בזול? מיקרוסופוט מיהרו להחליף לו טלפון כדי לעשות יחסי ציבור אך העניקו לו דור ישן יותר

ניצל בזכות נוקיה לומיה. Weibo, צילום מסך
תגידו מה שתגידו, נוקיה עדיין הטלפון שבנוי הכי חזק./צילום מסך, Weibo

עם כל התהפוכות שעברו בשנים האחרונות על המותג נוקיה, טוב לדעת שלפחות דבר אחד לא השתנה: המכשירים הללו עמידים וחזקים באופן לא הגיוני. גנג מינג הסיני הצעיר היה עד לכך באופן אישי, כשקיר בית קרס עליו בפתאומיות בעת שהלך ברחוב. גנג עשה את הדבר היחיד שהצליח לחשוב עליו באותו רגע - הוא כיסה את ראשו באמצעות מכשיר הלומיה 920 שלו. הנייד חטף מהלומה הגונה, שהוציאה אותו מכלל שימוש, אך הותירה את מינג עם פצעים קלים בלבד ונטול נזק בראשו.

במיקרוסופט, המחזיקה כיום בחטיבת הסלולר של נוקיה, שמעו על הסיפור והחליטו לבוא לקראת גנג מינג ולספק לו בחינם מכשיר חלופי. לכאורה, מעשה נדיב שהיה אמור להציג אותה באור חיובי למדי, אלא שהמכשיר אותו קיבל מינג במקום הלומיה 920 ההרוס שלו הוא לומיה 640, מכשיר ביניים זול ופשוט יותר. הגולשים הסינים לא התרשמו מהמחווה הקמצנית, ולעגו ל-"שדרוג".

מיקרוסופט הגיבה להאשמות הללו בטענה כי הלומיה 640 הוא למעשה המכשיר היחיד של החברה, נכון לעכשיו, התומך ברשתות הדור הרביעי בסין. זה אומנם הופך את הבחירה בו למעט הגיונית יותר, אך חושף חולשה נוספת: מדוע מגוון דגמי ה-Windows Phone עדיין מצומצם כל כך, כמעט חמש שנים לאחר השקתה הרשמית של מערכת ההפעלה?

ניצל בזכות נוקיה לומיה. Weibo, צילום מסך
"שדרגו" לו לדגם ישן יותר./צילום מסך, Weibo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully