וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט אישי: זו כנראה האפליקציה המטופשת בעולם

28.5.2015 / 9:05

בשלב הזה מדובר באחת האפליקציות המיותרות, וכנראה שגם המתסכלות. אין בה לחצנים או הנחיות שימוש, ודמותו של הראפר המפורסם עושה מה שהיא רוצה מתי שהיא רוצה. כמו בחיים

צילום מסך

אם האישיות נטולת הרגש של סירי לא עושה לכם את זה, ייתכן שמצאנו עבורכם את התחליף המושלם - האישיות נטולת הרגש של קנייה ווסט. Ye.I היא אפליקציה חדשה לאייפון ולאנדרואיד שתציג על המסך שלכם את האווטאר החמוד להפליא של הראפר, באופן שמצליח לשחזר בדייקנות משעשעת את המניירות המוכרות שלו.

בדומה לטמגוצ'י של שנות התשעים, גם קניה הזעיר יהיה מוכן לעשות עבורכם כל מיני דברים כמו "להפיל את המיקרופון", להציג עדכונים מחשבון הטוויטר ולומר ציטוטים של קניה ווסט.

בהעדר כפתורים מסודרים או הוראות, תאלצו פשוט לחקור ולהקליק בכל מקום על המסך כדי לגלות את מגוון היכולות השונות והמשונות של האווטאר. "Ye יודע לעשות המון דברים, אך לא יקבל מכם הוראות ויעשה אותם רק אם תהיו נחמדים אליו", מסבירים צמד המפתחים.

שני המשועממים שאחראים לאפליקציה הזו, אגב, עובדים בפייסבוק ובחודש הבא הם מתכננים לשלב באפליקציה עוד כמה כלים שיהפכו את קניה לבסוף לסייען דיגיטלי של ממש. בוידאו ההומוריסטי שהם פרסמו מוצגים חלק מהפיצ'רים העתידיים של האפליקציה כמו כיוון השעון המעורר, הדלקה וכיבוי אורות וסיוע בבחירה והתאמת בגדים. יש לנו תחושה שלפחות חלק מהפיצ'רים המובטחים הללו לא יהפכו אף פעם למציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully