וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציעה תמונות עירום לתומכים - ונזרקה מאתר מימון המונים

אילן גלר

28.5.2015 / 9:25

טרייסי קיס בת ה-27 מגייסת כספים באתרי מימון המונים לטובת ארגוני צדקה, ובתמורה מציעה תמונות עירום של עצמה. באתר GoFundMe חשבו שאפילו התמונות המצונזרות היו יותר מדי, למרות המטרה הצודקת

טרייסי קיס. צילום מסך מתוך tracykiss.com, צילום מסך
לא היו מרוצים גם מהתמונות המצונזרות./צילום מסך, צילום מסך מתוך tracykiss.com

הדוגמנית הבריטית לשעבר, טרייסי קיס, חשבה שהיא מצאה דרך מעולה לפנק את תומכיה בפרויקט מימון המונים אך לטענתה היא נזרקה מאתר GoFundMe לאחר שהציעה בתמורה למשקיעים תמונות עירום שלה. חשבונה באתר נסגר לאחר שפרסמה תמונה מצונזרת - טיזר ל"דבר האמיתי" שבו יזכו משקיעים שיעבירו סכום גדול מעשרה ליש"ט. נשמע כמו החלטה נכונה? נציין רק שמטרת הקמפיין של טרייסי הייתה גיוס כספים לעמותות וארגוני צדקה, ולא רווח עצמי.

"הייתי בהלם כש-GoFundMe סגרו את החשבון שלי בגלל תמונות שלטענתם מפירות את תנאי השימוש", היא סיפרה בראיון. "התמונה האמורה היא תמונת טופלס שלי שצנזרתי כך שלמעשה לא תחשוף כלום. בסרטי קולנוע המומלצים לבני 12 ומעלה מותר להציג תמונות עירום, סקס ואלימות. אני מניחה שרוב הקהל באתר המימון הוא הרבה מעל גיל 12".

לקיס בת ה-27 אין שום כוונה לוותר על החלום. היא עדיין מחלקת תמונות טופלס שלה לתורמים שמסייעים להגיע ליעד של 10,000 ליש"ט, הפעם בפלטפורמת YouCaring. "לא אכפת לי מדוע אנשים מעניקים תרומות, אני רק שמחה שהם עושים זאת", היא מסכמת. "כל עוד הם ימשיכו לתרום, אני אשמח להמשיך ולשלוח את התמונות מפני שאני עושה את זה למען הרבה מטרות טובות".

טרייסי קיס. צילום מסך מתוך tracykiss.com, צילום מסך
שאר התמונות שמורות במערכת./צילום מסך, צילום מסך מתוך tracykiss.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully