וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכלב הזה יש שני שעוני אפל בשווי 24,000 דולר

אילן גלר

28.5.2015 / 10:11

בנו של האיש העשיר בסין כל כך התלהב ממהדורת האדישן של השעון החכם שהוא קנה לכלב שלו שניים - מהדגם היקר. מעניין אם הפרווה שלו מפריעה לחיישני השעון יותר מקעקועים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני לא מבין מה קורה פה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הכירו את וואנג קה, כלב האסקי סיבירי חמוד, שהחל מהשבוע הוא הבעלים של שני שעוני אפל מדגם Edition. דגמי האדישן הם היקרים והמפוארים ביותר בקטלוג השעונים החכמים של אפל, ומחירו של כל אחד עומד על כ-12,000 דולרים. לוואנג קה, כאמור, יש עכשיו שניים כאלה. מעניין אם הפרווה שלו מפריעה לחיישני השעון יותר מקעקועים?

ואיך קרה שהכלבלב בר המזל הזה התחדש בשני שעונים שרובנו לא נקנה לעולם? פשוט מאוד - הוא חי בביתו של וואנג סיקונג, בנו של התעשיין וואנג ג'יאנג'ין - האיש העשיר ביותר בסין. חשבון הבנק שלו מוערך בכ-24 מיליארד דולרים, כך שרכישת צמד שעונים יוקרתיים לכלבו הם כנראה לא עניין גדול מבחינתו. את הרצועה, אגב, החליט משום מה לא לשדרג מדגם הסיליקון הבסיסי, למרות שעלות רכישה זו נמוכה בהרבה ממחיר השעון.

המשפחה העשירה מחזיקה עבור הכלב גם צוות ניהול מדיה חברתית, שפתח עבורו פרופיל בוויבו - הרשת החברתית הפופולרית בסין, ושם פורסמו תמונותיו של וואנג קה עונד אפל וואצ' על כל רגל, בצירוף הכיתוב: "התוכנית המקורית הייתה לרכוש שעון לכל אחת מארבע רגליי, אך בסופו של דבר החלטתי שזו תהיה הפגנה עושר מוגזמת ולא מנומסת". לפחות הוא לא איבד את חוש ההומור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי, יש לי דופק!/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully