וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השעון המעורר שימלא את הבית כל בוקר בריח אחר

אילן גלר

28.5.2015 / 12:03

הגאדג'ט הזה הוא מסוג הדברים שגורמים לכם לחשוב, איך לא חשבו על זה קודם? במקום להתעורר לקול צפצופים וריח מעופש מהלילה, השעון הזה יפתח לכם את הבוקר עם ריח של לחם טרי וכסף מזומן

צילום מסך

גיום רולאן הוא סטודנט להנדסה שלא אוהב להתעורר מדי בוקר לרעש צפצופים סתמיים, או גרוע מכך, לקול דיווחי תנועה ברדיו. יש לו רעיון אלגנטי הרבה יותר - שעון מעורר שיעיר אתכם באמצעות ריחות נעימים של קפה, לחמים טריים, קרואסונים ואפילו ריח של שטרות כסף (למי שצריך אקסטרה מוטיבציה).

כל אחד מהריחות הללו נטען לתוך קפסולות ייחודיות, והשעון פשוט מתחיל להפיץ ריחות בשעה הקבועה שלכם במקום לצפצף. הגאדג'ט שלו הוצג ביריד מדעי של גוגל, שם הוא זכה בתואר "אחת מ-15 ההמצאות המוצלחות ביותר". כעת מנסה רולנד להפוך את הרעיון למוצר אמיתי, דרך - איך לא - קמפיין מימון המונים בקיקסטארטר.

תמורת כ-340 שקלים, כולל משלוח (בלי מכס), תוכלו להיות בין הראשונים ליהנות מהשעון המעורר כשיושק במהלך חודש נובמבר השנה. הערכה הראשונית תגיע עם שתי קפסולות ריח לבחירתכם, כל אחת אמורה להחזיק מעמד כחודשיים. לאחר מכן תתבקשו לרכוש קפסולות נוספות, במחיר של כ-40 שקלים לאחת. תשלום של כ-5000 אירו יזכה אתכם במעמד של "שותף" עם הזדמנות להיות היבואן הרשמי של השעון - לתשומת לב היזמים העסקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully