וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 גאדג'טים אלקטרוניים מדליקים לסטלנים

29.5.2015 / 2:28

וייפורייזור סודי ליום-יום, משקל דיגיטלי שמתחבא בתוך עכבר המחשב, השדרוג הכי המוני אבל מדליק לנרגילה ועוד כמה פיתוחים לסטלן המודרני

מעשנים גראס. ShutterStock
במקום עבודת כפיים - תתחברו למאה ה-21./ShutterStock

הטכנולוגיה, כידוע, הופכת את חיינו לקלים יותר כמעט בכל תחום, אבל נדמה שסטלנים עדיין מעדיפים עבודת כפיים מאומצת במקום ליהנות ממה שהקדמה (או לפחות לסטלנים אחרים עם קצת ידע טכני וחוש יזמות) יש להציע. אז אם גם אתם רוצים לקפוץ על הרכבת של המאה ה-21, קבלו כמה גאדג'טים חמודים שכל סטלן ישמח לקבל.

מנקה באנגים מקצועי

"קאשיט קלין" הוא שואב האבק הידני הנטען הראשון שנועד במיוחד לניקוי שאריות גראס. הוא מושלם לניקוי מקטרות ובאנגים, וגם לאסוף את כל הלכלוך שהפלתם כשגלגלתם את הג'וינט. מחירו באתר המוצר 24.99 דולרים (כמאה שקלים). הוא נטען בחיבור USB סטנדרטי ושוקל 163 גרמים בלבד.

וייפוריזור סודי

"פאף-איט" הוא וייפוריזור (מכשיר אידוי) שנראה כמו משאף לחולי אסטמה המיועד למי שאוהב חיזוקים סודיים לאורך היום. בלי הרבה בלגן, ובלי לגרום לכל מי שסביבכם להרים גבה, תוכלו פשוט לשלוף אותו מהכיס ולהרביץ שאכטה מהירה. הוא נטען ב-USB וניתן לכוון אותו לשש עוצמות שונות. מחירו, אגב, 99.99 דולרים (388 שקלים)

משקל דיגיטלי סודי

בעוד העולם צועד לעבר לגליזציה של גראס, בישראל ובמדינות רבות אחרות עדיין צריך להצניע את התחביב הירוק. אם אתם לא רוצים שיישב לכם בבית משקל דיגיטלי קטן, תוכלו להשתמש בעכבר המחשב שהופך ברגע למשקל רגיש, ויש בו אפילו תא קטן להחביא איזה בוף. הוא עולה 28.99 דולרים (112 שקלים) ומחובר באמצעות כבל USB כמו עכבר רגיל.

גריינדר חשמלי

סטלנים רבים אוהבים את כל שלבי העישון, כולל את הכנת הקססה אבל מי שמוכן כבר להתחבר למאה ה-21 ונמאס לו מעבודת הכפיים ההכרחית לפני העישון ייהנה להשתמש ב-"שרביט הקסמים", המהיר והיסודי יותר מכל סטלן. הגריינדר פועל על שלוש סוללות AAA דקות וגודלו כפנס כיס איכותי. והחלק הכי חשוב - תא הגריסה מאפשר לאכסן את החומר שלכם ולהגיע איתו לכל מקום. המחיר - 19.95 דולרים (77 שקלים).

מצית USB - לעולם לא תתקעו בלי אש

אחת ההמצאות היותר פופולריות של השנים האחרונות היא המצת האלקטרוני. בניגוד למצת רגיל, לגאדג'ט הזול הזה לא ייגמר הגז. כל מה שצריך זה לטעון אותו בכבל USB לזמן קצר וחוט הלהט המובנה במכשיר ידליק כל ג'וינט ברגע. ניתן לקנות את המצת באינספור גרסאות ומחירו עומד על כמה דולרים בלבד, תלוי בעיצוב ובספק.

נורות לד לנרגילה

המוצר הזה הוא לא בדיוק שיא הסטייל והאלגנטיות אבל אם אתם רוצים לשדרג את הנרגילה, תוכלו להתקין בקלות את מעמד נורות הלד הזה ולהחליף במשך שעות בין 16 הצבעים השונים. המעמד פועל על שלוש סוללות AAA ולפי היצרן הוא מפיץ אור חזק מאוד, שניתן לראות בבירור דרך כד הנרגילה העבה. הוא יעלה לכם רק כמה דולרים, אבל תצטרכו להזמין כמות לכל החבר'ה באתר עלי-באבא.

נורות לד לנרגילה. עליבאבא, mako
לא מעודן במיוחד./mako, עליבאבא

בונוס: איך להפוך את כונן הדיסקים הישן למחבוא סודי

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully