וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליק: מחשב שלם בתוך העכבר

אילן גלר

31.5.2015 / 10:49

יש בו מעבד, כונן אחסון קבצים, צמד כניסות USB, חיבור HDMI למסך ואפילו WiFi - והכול בתוך עכבר מחשב סטנדרטי למראה, שנכנס לכף היד. האם זה עתיד הניידות?

צילום מסך

תהיתם מה עשוי להיות הדבר הגדול הבא בתחום המחשוב הנייד שיחליף את תצורת הלפטופ הקלאסית? לצוות הפולני של Mouse Box יש תשובה מקורית ומעניינת: מחשב שלם, על כל החומרה הנדרשת להפעלתו, בתוך העכבר!

העכבר הזה מתפקד כעכבר מחשב לכל דבר, אך מכיל בתוכו כאמור גם את המחשב עצמו: מעבד ראשי, 128 ג'יגה זיכרון לאחסון קבצים, חיבור HDMI למסך לצד חיבור נוסף בסטנדרט אלחוטי, צמד כניסות USB ואפילו WiFi מהיר. ביצועי המערכת אומנם לא יספיקו כנראה להריץ משחקים כבדים, אך יספקו די והותר יכולת חישוב לעיבוד תמלילים, גלישה באינטרנט ואפילו צפייה בסרטונים.

באשר לחשמל, העכבר כולל סוללה זעירה שתספיק לכמה שעות עבודה, אך מגיע גם עם משטח עבודה המטעין אותו באופן אלחוטי. הצוות של Mouse Box טוען כי כבר הצליח להרכיב כמה אבי טיפוס הפועלים היטב, וכעת הוא מחפש אחר שותפים עסקיים שיסייעו להביא את המוצר הסופי לשוק. למרבה ההפתעה, הם עדיין לא פנו לנתיב מימון ההמונים, למרות שיש לנו תחושה שגם זה יגיע במוקדם או במאוחר.

Mouse Box. אתר וימאו, צילום מסך
זה כל המחשב./צילום מסך, אתר וימאו
Mouse Box. אתר וימאו, צילום מסך
וככה הוא נראה מבפנים./צילום מסך, אתר וימאו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully