וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: המשחק שכל חובבי הלגו חיכו לו

אילן גלר

3.6.2015 / 7:22

חברת הצעצועים הדנית תתחרה במשחק מיינקראפט הפופולרי בעזרת גרסה משלה לחובבי הלגו ובניית העולמות. אם המשחק יעמוד בציפיות, זה יהיה מבחן הבנייה האולטימטיבי

משחק עולמות הלגו. יוטיוב, צילום מסך
מוכנים לאתגר הבנייה האולטימטיבי?/צילום מסך, יוטיוב

אם מראות עולם הקוביות של כותר המחשב הסופר-פופולרי מיינקראפט תמיד הזכירו לכם משחק "לגו" שיצא משליטה, תשמחו לשמוע כי כעת חברת הצעצועים הדנית מוכנה להציע לכם את הדבר האמיתי. Lego Worlds הוא שמו של משחק מחשב חדש, חיקוי מיינקראפט לכל דבר ועניין, אך היות שמיינקראפט עצמו שאב לא מעט השראה מאבני היצירה הצבעוניות של לגו לא היינו ממהרים להאשים אף צד בהיעדר חדשנות.

ב-Lego Worlds תוכלו להרכיב עולמות כמעט אין סופיים מאבני ההרכבה הבסיסיות של לגו. את הקרקע ניתן לשנות בזמן אמת, לברוא הרים או אוקיינוסים ולהרוס אותם בשניות. כדי להגיע ממקום למקום תוכלו להשתמש באחד מעשרות כלי הרכב שהוכנו מראש (ביניהם גם דרקונים), או להרכיב אחד בעצמכם ככל העולה על דימיונכם.

הגרסה הנוכחית של המשחק מוגדרת כניסוי, שעלות ההשתתפות בו עומדת על 17 דולרים ברכישה דרך החנות המקוונת Steam. סכום זה יקנה לכם גישה לכל התכונות החדשות ביותר במשחק, כמו גם קשר ישיר למפתחים אם יהיו לכם רעיונות או עצות עבורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully