וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם רועש מדי? הגאדג'ט שיאפשר לכם לשלוט בווליום שלו

בן סויסה

3.6.2015 / 11:07

במקום להגביר את הווליום בנגן המוזיקה בכל פעם שמישהו מתחיל לצעוק סביבכם, האוזניות החדשניות האלה יסננו את רעשי הרקע סביבכם לווליום שתרצו

יח"צ - חד פעמי

המציאות סביבנו עשויה להיות מאוד רועשת וטורדנית בדיוק כשאנחנו זקוקים לקצת שקט ושלווה. רוב הזמן אין לנו שליטה אמיתית על כמות הרעש סביבנו, אבל מה אם יכולנו לשלוט בעולם באמצעות כפתור ווליום משלו? חברת Doppler Labs עובדת כעת על גאדג'ט שיאפשר לנו לעשות בדיוק את זה - לשלוט באיזו עוצמה אנחנו שומעים את סביבתנו.

כיום האפשרות היחידה שלנו היא להסוות את רעשי הסביבה ברעש משלנו באוזניות אבל אוזניות Here Active Listening החדשות הן למעשה שילוב של אטמי אוזניים ואזניות רגילות. זוג האוזניות האלחוטיות פועלות באמצעות אפליקצית סמארטפון ייעודית, באמצעותה ניתן לשלוט במידת סינון הרעש.

האוזניות לא משמשות לניגון מוזיקה, אלא נעזרות במעבד אותות דיגיטליים (DSP) המשמש כסטודיו קטן בין שתי האוזניים שלכם, עם כפתור ווליום, אקולייזר, ומבחר אפקטים לשינוי פס הקול של המציאות שלכם. בין המצבים המותאמים שתוכלו לבחור מהן נמצאים מצבי Live Music להנאה מושלמת בהופעות חיות, מצב Airplane לטשטוש רעשי המנוע והטיסה, מצב Office שיבלע את הרעש הלבן במקום העבודה ועוד.

אוזניות Here פועלות באמצעות סוללה פנימית נטענת המספיקה לעד שש שעות, חיבור בלוטות' אוטומטי ומערכת אלחוטית לחלוטין. הן מגיעות עם מתאמים בגדלים שונים לרוב סוגי האוזניים ומארז שהוא גם מטען.

פרויקט מימון ההמון של Doppler Labs גייס כבר יותר ממחצית סכום היעד שנקבע על רבע מיליון דולר. בעוד חודש יסתיים פרויקט המימון ואם היזמים יגיעו ליעד המוצר יגיע לתומכיו הראשונים ולאחר מכן יימכר באופן מסחרי החל מדצמבר הקרוב. אל תגידו שלא שמעתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully