וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתגר המזויף: איך גרמו למאות נשים לחשוף חזה ברשת?

4.6.2015 / 10:23

האתגר הסקסי שעודד נשים (וגברים) לפרסם תמונות של עצמם בעירום חלקי עם קולה בין השדיים החל בכלל כבדיחה של מגלה כישרונות מעולם הפורנו

#holdacokewithyourboobschallenge

A photo posted by Tommy Levesque (@tommy_levesque) on

אתמול דיווחנו לכם על האתגר החדש והסקסי שסוחף את הרשתות החברתיות בעולם ותהינו לגבי אמינותו. כעת אכן מתברר שאתגר-החזיקו-קולה-עם-הציצים הושק בכלל על ידי מגלה כישרונות מעולם הפורנו שעודד את הנשים - וגם לא מעט גברים - להצטלם בעירום חלקי עם קולה מודבקת לחזה. אלו שהשתתפו באתגר הרשת חשבו שמדובר בקמפיין לעידוד מודעות וגיוס כספים למלחמה בסרטן.

למרות שמאות נשים השתתפו באתגר, ואיכשהו באמת עודדו מודעות לסרטן השד, עדיין מדובר בתרמית, שמדגימה כיצד טרנדים מסוימים תופסים תאוצה ברשת מבלי שאף אחד יודע מה המקור שלהם, ומה באמת מטרתם.

ארגונים שונים למלחמה בסרטן הביעו כבר את מורת רוחם מהאתגר, עוד לפני שהתברר מי יזם אותו, וטענו שאף אחד לא מגייס באמת כסף בניגוד לאתגר דלי הקרח שהצליח להביא לתרומות בסך עשרות מיליוני דולרים ברחבי העולם.

מגלה הכישרונות שעומד במרכז הפרשה הוא דני פרוסט, שהחל להריץ את ההשטאג ברשתות החברתיות יחד עם הדוגמנית ג'מה ג'קס. השניים הודו שהם עומדים מאחורי ה-"אתגר" וציינו שלמרות שבהתחלה היה מדובר בבדיחה, כעת הם באמת מעוניינים לגייס כסף למלחמה בסרטן.

"התחלנו את זה בתור בדיחה ולא חשבנו שזה יתפשט ככה ברשת", כתב פרוסט בפייסבוק. "לא חשבנו שהאתגר יהפוך לקמפיין צדקה אבל עכשיו שהוא כזה אנחנו זורמים עם זה".

#HoldACokeWithYourBoobsChallenge #BreastCancerAwarness #Boobs #Titis #Breast

A photo posted by Holdacoke_w_yourboobschallenge (@holdacoke_w_yourboobschallenge) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully