וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סירי החדשה היא בעצם סבתא פולניה?

8.6.2015 / 23:14

האינטליגנציה המלאכותית המשופרת שהציגה אפל הערב בכנס המפתחים השנתי תעקוב אחריכם, תציע הצעות לגבי כל תחום פעילות ותנסה לסייע ככל יכולתה בכל פעם שתניחו אצבע על האייפון או על האייפד. אלו החידושים במערכת ההפעלה החדשה לאייפון iO9

WWDC15 כנס המפתחים של אפל. אתר הכנס,
טים קוק, נרגש להציג את החידושים./אתר הכנס

אפל פתחה הערב את כנס המפתחים השנתי שלה WWDC15 בסן פרנסיסקו בשורה של הכרזות על מערכות ההפעלה החדשות שלה למובייל, למק ולאפל ווטצ'. קרייג פדריגי, סגן נשיא בכיר באפל האחראי על פיתוח מערכות ההפעלה, הציג את iOS9. בניגוד לשיפורים בגרסה הקודמת (iOS8), נראה שהפעם אפל השקיעו את מרב האנרגיה בטיפוח האינטליגנציה המלאכותית של סירי.

סירי המשודרגת תהיה הרבה יותר אנושית, ולדברי אפל היא השתפרה ב-40 אחוזים בלהבין מה רוצים ממנה. אם תבקשו ממנה להזכיר לכם משהו "מאוחר יותר", היא תבין למה אתם מתכוונים; אם תבקשו תמונות "מהסופ"ש בבניאס" היא תדע איכשהו מה אתם רוצים לראות ובאופן כללי תנסה לסייע לכם כמה שיותר ולהיות מעורבת בחייכם ככל הניתן. ולא בטוח שזה מה שכולם צריכים מהאייפון שלהם.

סירי תסרוק את המיילים שלכם בניסיון לזהות מי מתקשר ממספר לא-מזוהה, היא תציע מוזיקה כשתחברו את האוזניות לאייפון, תנדנד לכם שאתם צריכים לצאת לדרך, אם אתם לא רוצים לאחר לפגישה הבאה שלכם, ותסדר לכם את מסך הבית לפי הרגלי הפעילות שלכם. או במילים אחרות: מערכת ההפעלה החדשה תנסה להתערב בכל דבר שתעשו, בעיקר עכשיו ש-CarPlay מחבר את האייפון או האייפד אלחוטית לרכב ברגע שאתם נכנסים.

עם זאת, אפל הקפידה להדגיש שהתקשורת שלכם עם סירי תהיה פרטית ולא תתועד ב-Apple ID או, לשם הסר ספק, בשום צורה בשרתי החברה. בנוסף iOS9 תאריך את חיי הסוללה תצרף פתקים צבעוניים להודעות ותציג מפות ייעודיות לתחבורה ציבורית. iOS9 תוכל לרוץ על כל המכשירים שמריצים היום iOS8.

WWDC15 כנס המפתחים של אפל. אתר הכנס,
השעון החכם יתקשר ישירות עם כל מכשירי החשמל בבית/אתר הכנס

טים קוק, מנכ"ל אפל הציג את הגרסה המשופרת למערכת ההפעלה של שעון אפל - watchOS 2, המאפשרת להריץ אפליקציות ישירות מהמכשיר. בנוסף כוללת מערכת ההפעלה פיצ'רים חדשים כמו אפשרות לשלם ב-Apple Pay, לשתף את הישגיכם בשמירה על הכושר ברשתות חברתיות ועוד אופציות רבות אך זניחות לעומת האופציות שמציע כל סמארטפון. כמו כן, מערכת ההפעלה החדשה תיכנס למצב שינה וחיסכון בסוללה בכל פעם שהשעון יוסר מפרק היד ויונח על צדו.

אבל החלק המגניב באמת היא היכולת של השעון לתקשר עם מכשירים חכמים אחרים בבית ישירות. יחד עם מערכת HomeKit המשודרגת, שתתמוך בקרוב ביותר מכשירי חשמל ביתיים, ניתן יהיה לשלוט בכולם בקלות באמצעות iCloud Remote Access.

בנוסף הכריזה אפל כי למערכת ההפעלה החדשה למחשבי מק (OS X 10.11), שתחליף את "יוסמטי", יקראו "אל-קפיטן", ושירות Apple Pay (הארנק הדיגיטלי) יהיה זמין מעתה בבריטניה ועד החודש הבא יהיה זמין ביותר ממיליון בתי עסק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
WWDC15 כנס המפתחים של אפל. אתר הכנס,
זכרת לצחצח שיניים?! סירי תהיה שם בכל דקה ביום/אתר הכנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully