וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה סמארטפון הכי מתאים לכם? היכנסו למבחן של גוגל

אילן גלר

14.6.2015 / 9:37

במאמץ לעודד גולשים לרכוש טלפון חכם עם מערכת ההפעלה שלה, ענקית החיפוש השיקה אתר חדש וקליל שיסייע לכם לבחור נייד לפי השימושים המועדפים עליכם. המסקנה: זה עובד, אבל ממליץ על המכשירים הכי יקרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזה משתמש אנדרואיד אתה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוק מכשירי האנדרואיד מוצף בימים אלה במאות דגמים שונים, וגם לאלו הדואגים להתעדכן בכל חידוש קשה לעקוב אחרי קצב השינויים. גוגל, שלה כמובן יש אינטרס ברור שתרכשו מכשיר המבוסס על מערכת ההפעלה שלה, החליטה להתגייס לעזרה והשיקה אתר שיסייע לכם לבחור את המכשיר המושלם עבורכם.

עם הכניסה לאתר, תתבקשו לבחור כמה פעולות שהן לדעתכם החשובות ביותר במכשיר סמארטפון חדש. האפשרויות כוללות צילום תמונות, האזנה למוזיקה, גלישה באינטרנט, מענה למיילים, שיחות טלפון ועוד. אחרי בחירה מהירה וקלה של העדפותיכם, האתר ימליץ לכם על כמה מכשירים ויערוך השוואה נוחה ביניהם.
שימו לב שהאתר מותאם למשתמשים אמריקניים בעיקר אבל לא חובה לבחור את ספק הסלולר שלכם.

אנחנו ניסינו כמה שילובי תכונות באתר, וגם במקרים בהם לא הדגשנו כי אנו זקוקים לתכונות טכנולוגיות מתקדמות מיהר השירות של גוגל להמליץ לנו על מכשירי הדגל היקרים ביותר בשוק, כדוגמת ה-LG G4 או ה-Galaxy Note 4. עושה רושם שהאתר מסוגל להעניק כיוון ראשוני בעת החיפוש אחר מכשיר חדש, אך עדיין לא כדאי לרוץ לחנות טרם קריאת ביקורות והתייעצות עם חברים מביני עניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר יעיל אבל ממליץ על הדגמים היקרים בשוק. LG G4/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully