וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#פנאןלי: קמפיין הפייסבוק החדש שמוציא את הסטלנים מהארון

בן סויסה

16.6.2015 / 15:57

אם גם אתם מסוגלים כבר להריח את השינוי באוויר, כנראה שאתם עוקבים אחרי מאמצי הלגליזציה של הגראס בשנים האחרונות. קמפיין חדש בפייסבוק מפציר בסטלנים לא להתחבא יותר

מעשנת גראס. ShutterStock
פנאן גם לכם?/ShutterStock

"פנאן לי עם אהובתי והפרק האחרון של משחקי הכס", "פנאן לי אחרי העבודה בים ועם בירה ביד השנייה", "פנאן לי באמסטרדם. מתי בארץ?" - אם נתקלתם בסטטוס בסגנון הזה בפיד שלכם ביממה האחרונה לצד ההאשטאג #פאנןלי, ותהיתם במה מדובר - ברוכים הבאים לקמפיין הטרי ביותר במאבק ללגליזציה של גראס בישראל.

במסגרת הקמפיין המקוון מתבקשים גולשים חובבי קנאביס, או תומכי לגליזציה באופן כללי, לפרסם סטטוס בו הם מתפננים ממשהו עם קריצה ברורה לצריכת העשב הפופולרי. הקמפיין החל אתמול בבוקר אחרי שיזמיו הפיצו הזמנה אישית להשתתפות בקמפיין לאלפי משתמשי פייסבוק ו\או קנאביס:

"ההודעה הזאת נשלחה לאנשים מאוד ספציפיים, אנשים שאנחנו יודעים שחושבים ומרגישים כמונו. המטרה שלנו בכל התהליך הזה היא להפסיק להתחבא! ישבנו כמה חברים וחשבנו לעצמנו, מה אנחנו עושים פה רע?
למה החשק שלנו להירגע מדי פעם עם כמה שאכטות אמור להוות איום על מישהו? למה אנחנו צריכים להרגיש כמו אחרון הפושעים מעישון מריחואנה, צמח חוקי ברחבי העולם שגם הוכח כרפואי? על התהליך - בכדי שכל זה באמת יתחיל לצבור תאוצה הגענו להחלטה שמפסיקים להתחבא! אנחנו עושים משהו שלא מזיק לאף אחד והגיע הזמן לשנות את התפיסה. היום בערב אנחנו מתחילים. כל מי שמרגיש הזדהות איתנו ורוצה להיות חלק מזה פשוט מאוד יעלה סטטוס פנאן לי! אין לנו ממה להסתתר יותר, אנחנו לא חוטאים בשום דבר! הדרך ללגליזציה מתחילה עכשיו (-8".


עד כה נרתמו לקמפיין הירקרק עשרות גולשים שהעלו סטטוסים משל עצמם, את כולם תוכלו לראות בעמוד ההאשטאג #פנאןלי בפייסבוק.

פאנן לכם ורוצים להשתתף גם? יש לכם איזה 420 רעיונות לסטטוס חדש? פנאן. במידה ואתם מעלים אחד ורוצים שהוא יופיע בעמוד הקמפיין גם כן - רק זכרו להגדיר את הפרסום שלו כפומבי (Public). לפני שאתם מדליקים את הפנאן.

פנאן לי עם משחקי הכס#פנאןלי

Posted by Eytan Weinstein on Monday, June 15, 2015

#פנאןלי ממש ברגע זה עכשיו! ):

Posted by Eitan Khalifa on Tuesday, June 16, 2015

פנאן לי עם סבא לפני הדיאליזה!#פנאןלי

Posted by Oz Lugasi on Monday, June 15, 2015

פנאן לי ארוחת בוקר ואז ללכת לישון :)#פנאןלי

Posted by Asi Asi-c Peretz on Monday, June 15, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully