וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NSFW: חמש סצנות סקס הזויות ממשחקי מחשב

בן סויסה

17.6.2015 / 6:28

בניסיון להיות ריאליסטיים ככל הניתן, משחקי מחשב בני זמננו משלבים גם קטעי סקס כדי לפלפל את הזרימה על המסך. לרוע מזלם של המפתחים, וגם של הגיימרים, בחלק מהמקרים זה יוצא יותר מדי מגוחך

סצנות סקס הזויות במשחקי מחשב. יוטיוב, צילום מסך
ככה נראים משחקים היום?/צילום מסך, יוטיוב

כמו בקולנוע, ובמובנים מסוים אפילו יותר ממנו, במשחקי מחשב של היום המגבלות היחידות הן תקציב ודמיון. וגם בכל הנוגע לאלימות וסקס הולך ומטשטש הקו שבין גיימינג ויתר צורות הבידור, בעיקר כשהמשחקים למבוגרים בלבד הופכים לז'אנר פופולרי בפני עצמו.

חמשת הקטעים הכמעט-פורנוגרפיים האלה ניסו לייצר אווירה סקסית במהלך המשחקים שלהם אבל בעיקר השאירו זיכרון בלתי-מחיק ובעיקר מטופש. ראו הוזהרתם, למרות שמדובר רק בגרפיקה ממוחשבת ולא בפורנו אמיתי.

GTA: קפה לוהט בסן אנדראס

כבר לפני כעשור הסתיר כותר "סן אנדראס" בסדרת משחקי GTA המגה-פופולרית סצנות סקס, אליהן נהוג להתייחס כמוד ה-Hot Coffee. הסצנות לא היו זמינות סתם כך, וכדי להפעילן צריך היה להתקין, כאמור, מוד מיוחד למשחק, מה שלא הפריע להורים ברחבי העולם להזדעק בצביעות, כאילו שחומרים פורנוגרפיים אמיתיים אינם זמינים לילדים היום בכל מקום באינטרנט.

(החל מדקה 9:20)

7 Sin: עיר החטאים האירוטיים

במקרה זה מדובר במשחק בסגנון קווסט, המוקדש כולו לעלילות הגובלות בפורנו רך סביב הקונספט של שבעת החטאים המוכרים לנו היטב מהסרט ההוא עם בראד פיט והראש של גווינת' פאלטרו. בסרטון הזה ניתן לראות הדגמה של מטרת המשחק: לכבוש כמה שיותר מדמויות הנשים השופעות ונוטפות הסקס המאכלסות את העולם, באמצעות פתרון משחקי מחשבה.

(החל מדקה 1:30)

Ride to Hell - הדרך לגיהינום רצופה בסקס

לפני כשנתיים יצא המשחק Ride to Hell: Retribution ובו כמה סצנות שכאילו נלקחו מסרט פורנו קלישאתי במיוחד, למרות שכל הדמויות נשארות בו לבושות - כל הזמן. החלק הפתטי במיוחד הן סצנות הפרס על השלמת משימה בהצלחה, מה שלא עשוי לסייע לבנים גיקים לשפר את יכולותיהם החברתיות עם בנות יותר מדי. ידועה במיוחד לשמצה סצנת השלישיה עם הבעות הפנים הצ'יזיות במיוחד.

(החל מדקה 5:51)

The Sims: סקס עם רוח רפאים

עוד סדרת כותרים פופולרית, שהלכה יותר ויותר רחוק מתחום הילדים לעולם המבוגרים, היא הסימס. העולם הווירטואלי של המשחק אפשר עם כל גרסה יותר ויותר פעולות הזויות וגם מיניות, אותן יכולים לבצע הגיימרים על בני דמותם בעולם הווירטואלי. בין האפשרויות היותר הזויות היא האפשרות לקיים יחסי מין עם דמויות שמתו והפכו לרוחות רפאים, כולל אפשרות להיכנס להריון רפאים.

(החל מדקה 1:30)

Manhunt: ברוכים הבאים לתיאטרון הפורנו

בגרסה השנייה למשחק המתנקשים האלים תתבקשו, בין היתר, לנהל קרב יריות בקולנוע מטונף של חנות סקס. הבונוס: על המרקע ברקע מוקרנים קטעים מסרט פורנו שכולו אנימציית מחשב (כמובן). הבעיה: הסרט די מטריד לצפייה ותקוע בלופ אינסופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully