וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשב מסלול מחדש, בייבי: כך יישמע שוורצנגר ב-WAZE

17.6.2015 / 17:19

השבוע התבשרנו שארנולד שוורצנגר, המוכר בעיקר בתפקידו כמחסל מסדרת סרטי "שליחות קטלנית" (אם נתעלם רגע מהאפיזודה בחייו בה הוא משל על קליפורניה), יתרום את קולו לאפליקציית הניווט הפופולרית. כעת מתפרסם סרטון קצר הממחיש כיצד זה יישמע

צילום מסך

אם מאסתם כבר בחבילת הקולות הנשיים והגבריים שבאה עם תוכנות ה-GPS למיניהן, ואתם מחובבי חבילות הקול המקוריות המוצעות כל הזמן במסגרת קידומים שונים, שווה לכם לבדוק את שיתוף הפעולה החדש בין אולפני פראמאונט ואפליקציית Waze הפופולרית.

חבילת הסאונד החדשה בסגנון "שליחות קטלנית" מציעה למשתמשי תוכנת הניווט את האפשרות להנחיות ניווט בקולו של לא אחר מאשר "המחסל" בכבודו ובעצמו, ארנולד שוורצנגר, החוזר גם לדמותו של המחסל ב-Terminator Genisys, הסרט הבא בסדרה העתידנית המתריעה מפני עליית המכונות והפיכתנו לעבדיהן.

הסרטון הבלעדי ששוחרר נותן טעימה קטנה לאיך כל זה יישמע בזמן אמת ברכב, ומראה את שוורצנגר בעודו מקליט את ההנחיות המשעשעות החדשות עבור Waze. משתמשים יוכלו להשתמש בערכת הסאונד החדשה, כמו תמיד, על ידי הגדרתה דרך כניסה ל-Settings, ובהגדרות הסאונד בחירת Voice Language.

כמובן, כמו בערכות קול נוספות מעולם הקולנוע, המוזיקה והבידור, אין לצפות לכל סוגי הצלילים או שמות הרחוב הקיימים בגלקסיית שביל החלב, אבל עדיין אין ספק שמדובר בשדרוג נחמד לשימוש הקבוע בניווט GPS. לרגל הוספת ערכת הטרמינייטור תשלב האפליקציה גם אייקון חדש של גולגולת רובוטית אדומת עיניים, כחלק מקידום הערכה והסרט החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully