וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות הילד המעשן והשותה שהסעירו את הרשת

23.6.2015 / 6:51

תיעוד משפחתי מטריד במיוחד, שהועלה לפייסבוק על ידי אם חסרת מודעות עצמית במיוחד, הצליחו לעורר זעם ברחבי העולם. בתמונות נראה פעוט כשהוא מחזיק ג'וינט ומבוגר מחוץ לפריים מדליק לו אותו. תחת התמונה כתבה אמו: "חמוד שלי, אתה בהיי"

פעוט מעשן ושותה שמסעיר את הרשת. פייסבוק, צילום מסך
אם זה לא היה מספיק לעצבן את הגולשים./צילום מסך, פייסבוק

עוד מתמודדת על תואר אם השנה: גולשת אחת הצליחה לעורר את זעם הגולשים לאחר שהעלתה לרשת תמונות של ילדה הפעוט שותה בקבוק סיידר אלכוהולי ומעשן ג'וינט. התמונות, שככל הנראה הגיעו מארגנטינה, מציגות את הצעיר בסוג של מצוקה כשאמו שופכת את המשקה במורד גרונו.

התמונה פורסמה בפייסבוק בחודש ינואר השנה עם הכיתוב "תראו איך הוא שותה", אבל הסיפור לא הפך לוויראלי עד שלפני כשבוע וחצי העלתה האם את תמונות העישון, המציגות את הצעיר כשסיגריה מגולגלת בפיו ויד של מבוגר מחוץ לפריים מדליקה לו אותה. הכיתוב שליווה את התמונות הוא זה שכנראה הצליח להוציא את הגולשים משלוותם סופית.

"תינוק חמוד שלי, אתה בהיי. באהבה, אימא" - נכתב תחת התמונות והגולשים מיהרו להביע את זעמם ודרשו לחשוף את זהות האם כדי להסגירה לרשויות. האם הבינה את גודל הטעות והסירה את התמונות כמה שעות לאחר פרסומן, אך לא לפני שגולשים צילמו את הפוסטים והחלו להפיץ אותם.

צילומי הפוסטים החלו לרוץ בפייסבוק והגולשים ביקשו ממי שמזהה את הפעוט להסגיר את אמו למשטרה. במקביל האם הופצצה במסרי שנאה והתגובות לא הותירו מקום לספק לגבי גישת הרשת לתיעוד המשפחתי המטריד.

פעוט מעשן ושותה שמסעיר את הרשת. פייסבוק, צילום מסך
התמונות האלה ממש הרתיחו את הרשת./צילום מסך, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully