וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כנראה אחד העמודים הכי מדליקים ומקוריים באינסטגרם

אילן גלר

24.6.2015 / 6:20

ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות יש לא מעט פינות חמד ששווה לחזור אליהן, אבל העמוד של האמן מיקה מילנר הוא כנראה אחד הפרופילים היותר מהפנטים. ציוריו האקטואליים מתחברים אחד לשני במן קולאז' אינסופי שקשה להוריד ממנו את העכבר

מיקה מילנר. אינסטגרם, אתר רשמי
היופי הוא בשילוב בין כל התמונות./אתר רשמי, אינסטגרם

מיקה מילנר, אמן הפופ הצעיר, החליט לנצל את פרופיל האינסטגרם שלו להביא לעולם קצת יותר מתמונות סלפי בחוף הים. הוא הפך את העמוד שלו לגלריה של תמונות פופ-ארט מרהיבות המספקות פרשנות צבעונית, מקורית ומסקרנת לאירועים אקטואליים - מנאומי פוליטיקאים ועד ניצחון בגמר ה-NBA.

אולם ההברקה האמיתית (או הגימיק, תלוי בפרשנותכם האמנותית) היא שכל תמונה מתחברת באופן ישיר ורציף לקודמתה. כך הופך עמוד הפרופיל לרצף אחד ארוך של תמונות הנראות מחוברות אחת לשנייה, וקשה שלא להמשיך ולגלול במשך שעות ולצפות בכל התמונות המהפנטות.

בעוד שהתמונות בהחלט יכולות לספק השראה אמנותית, המסר של מיקה מילנר לאמנים צעירים, המחפשים אחר רעיונות, היא הצהרה פילוסופית קשוחה במיוחד. "אני מרגיש כאילו כולם רוצים לתת לכם להרגיש טוב עם עצמכם, בעזרת עצות חסרות תועלת כמו לחפש את היופי במקומות בלתי צפויים", הוא אומר בראיון. "העצה שלי היא… הגיע הזמן לעבוד. אם אין לכם רעיונות, נסו לנעול את עצמכם בחדר ולחשוב על זה עד שתוציאו את האמנות הטובה ביותר שלכם".

לצפייה בעמוד - לחצו כאן

@warriors #dubnation #strengthinnumbers #nbafinals

A photo posted by @micahnotfound on

The OG #dannytanner

A photo posted by @micahnotfound on

#oscars #leto

A photo posted by @micahnotfound on

A photo posted by @micahnotfound on

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully