וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשלח ונסלח: מעכשיו אפשר לבטל מייל מיד אחרי ששלחתם אותו

אילן גלר

23.6.2015 / 21:23

חדש בג'ימייל: כפתור ה-Undo המיוחל סוף סוף נוחת בתיבת הדואר של גוגל ומאפשר לכל מי ששלח מייל, ומיד לאחר מכן התחרט, למשוך חזרה את המילים כאילו הן מעולם לא נשלחו

גי'מייל. Bloomua, ShutterStock
רק תיזהרו לא להיכנס ללופ./ShutterStock, Bloomua

בוודאי קרה לכם לא פעם ולא פעמיים שלחצתם על כפתור ה-Send בסיום כתיבת הודעת דואר אלקטרוני, ומיד לאחר מכן הצטערתם על כך. אולי זה מפני ששלחתם את המסר לכתובת הלא נכונה, אולי לחצתם על כפתור "מענה לכולם" במקום "מענה", או שסתם כתבתם דברים שלא באמת התכוונתם אליהם. אחרי שכולנו כבר תהינו למה לא עושים כזה פיצ'ר - מהיום, אם אתם משתמשים ב-Gmail, יש לכם זכות להתחרט.

האפשרות לביטול משלוח מייל (Undo) הייתה קיימת כבר זמן מה כתוספת ניסיונית, אך רק עתה היא נכנסה רשמית לתפריט ההגדרות של Gmail וזמינה לכולם. תמצאו אותה בטאב ההגדרות הכללי, אליו מגיעים באמצעות לחיצה על כפתור גלגל השיניים שבפינה הימנית עליונה של הדפדפן.

בפועל, הפיצ'ר החדש דוחה את משלוח המייל ב-5 עד 30 שניות, לבחירתכם. כלומר אחרי שתגדירו את פרק זמן ההמתנה למקסימום תוכלו לבטל את השליחה תוך שלושים שניות. שזה בהערכה כללית פי שישה יותר מהזמן שלוקח לנו להתחרט על המייל.

זה לא אומר שתוכלו לחזור אחרי כמה שעות למחשב, ולמשוך בחזרה הודעות מייל ששלחתם, אבל בפרק הזמן הקצר שאחרי השליחה, כשכל המילים שכתבתם מתרוצצות בגולגולת, לחיצה קלה על כפתור ה-Undo שיופיע בתחתית המסך יאפשר לכם לחזור לטקסט כאילו הוא מעולם לא נשלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully