וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזאית המקסיקנית שמטריפה את האינטרנט

24.6.2015 / 17:11

תוך חודש הפכה יאנט גרסיה מחזאית של ערוץ טלוויזיה מקסיקני לסנסציית רשת עולמית. עמוד האינסטגרם שלה לא מפסיק לצמוח עם אלפי עוקבים ולערוץ היוטיוב שלה נכנסים צופים רבים שבכלל לא רוצים לדעת מה יהיה מזג האוויר. הצפי: יהיה חם

צילום מסך

הכירו את יאנט גרסיה, מגישת התחזית בערוץ "טלוויזיה מונטריי" במקסיקו וכוכבת רשת עולמית בהתהוות. בחודש האחרון זכו תמונותיה וקטעי וידאו שלה לאינסוף שיתופים ברשתות החברתיות, וכלי תקשורת מקומיים בארצה כבר מכנים אותה "הסיבה שכל מקסיקו מחכה לתחזית".

ישבנה החטוב הפך למוקד רוב הדיונים עליה ברשת, ורבים כבר השוו אותה לקים קרדשיאן, שכידוע מפורסמת בעיקר בזכות אחוריה. שיחות שלמות בטוויטר מתנהלות עליה באמצעות ההשטאג #YanetGarcia ולא מעט תוהים, האם מדובר בחזאית הסקסית ביותר בעולם?

מה יש בה שהופך אותה לכל כך פופולרית? ובכן, הכול אם תשאלו את מעריציה הטריים. היא תמיד מחייכת, לובשת בגדים צמודים ונראה שהיא די מרוצה מכל הבאזז סביבה. חשבון האינסטגרם שלה זינק ל-30 אלף עוקבים כמעט בין לילה.

מפני שרבים ממעריציה לא קולטים את ערוץ הטלוויזיה שמעסיק אותה, היא מעלה את כל דיווחי מזג האוויר שלה לערוץ יוטיוב - חלקם זכו ליותר מ-50 אלף צפיות. להזכירכם, מדובר בתחזית של מדינה שרבים מהצופים ביוטיוב כלל לא נמצאים בה.

Los quiero ❤️ Gracias por tanta buena vibra! Besos

A photo posted by Yanet Garcia (@iamyanetgarcia) on

Detrás de Cámaras en Gente Regia COMO TU! Outfit de hoy @bebe_mexico

A photo posted by Yanet Garcia (@iamyanetgarcia) on

Gracias @bebe_mexico por mi Outfit 👗

A photo posted by Yanet Garcia (@iamyanetgarcia) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully