וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופש הגדול: 5 אפליקציות שכל הורה צריך הקיץ

25.6.2015 / 9:51

הילדים מתרוצצים, זועקים להפעלות, נעלמים בקניון ועוד צרות שרק הורים שעברו לפחות חופש גדול אחד יבינו. כדי שלא תאבדו את הראש בשבוע הראשון של החופש, קבלו כמה אפליקציות שיעזרו לכם לשרוד

ShutterStock

הנה הם באים, ימים של חוסר שקט: אם נרצה להודות בזה או לא, החופש הגדול כבר כאן, ולא ברור אם העולם מותקף כרגע יותר על ידי יתושים, או על ידי ילדים. מה שבטוח הוא שזו העונה החמה של ההורים, הנדרשים כעת להמשיך ולהיות אחראיים ומתפקדים בעולם בו המעקב אחרי הילדים, מיקומם ושלומם, בין אטרקציות לעבודת קיץ וקפיצה לקניון, הופך למטלה מאתגרת מהרגיל. האפליקציות הבאות יעזרו לכם לעשות סדר בבלגן.

Navat

אנחנו על מפה: אפליקציית "נווט", שנולדה במכללת אורט בראודה הישראלית, מאפשרת לעקוב באמצעות GPS אחרי כל בני המשפחה בתצוגת מפה אחת. לחצן מצוקה מובנה מאפשר פנייה לשירותי חירום במידת הצורך, והתראות יישלחו כשהילד, או בן משפחה אחר שתגדירו, יגיע ליעדו.

ניתן להשתמש באפליקציה כדי לעקוב אחרי משתמש מוגדר, שיצטרך לאשר בלחיצה בהתאם לזמנים שתגדירו, שהכול אצלו בסדר ובמידה והילד לא יאשר בלחיצה, תישלח הודעה התרעה אוטומטית לאן שתגדירו. האפליקציה מאפשרת גם הגדרה של מקשי חיוג מהיר, בנוסף ללחצן המצוקה, ואפילו הצצה דרך מצלמת המכשיר של הילד והאזנה למיקרופון שלו, במידת הצורך. (להורדה לאנדרואיד)

אפליקציות לקיץ. מאתר האפליקציה, צילום מסך
כל המשפחה תחת פיקוח./צילום מסך, מאתר האפליקציה

קיץ אחר

כל הורה מכיר את הצורך הבלתי נגמר למלא, כל יום מחדש, את היום באקשן קייצי או פעילות מהנה אחרת. משרד החינוך פיתח עבור תלמידים והוריהם את האפליקציה שתפעל גם הקיץ במטרה לעודד השתתפות בשלל פעילויות התרבות והפנאי המוצעות להורים וילדים במהלך החופש הגדול.

במהלך חופשת הקיץ תוכלו להיעזר באפליקציית "קיץ אחר" כדי לחפש אירועים והטבות שונים, לאתר אטרקציות ופעילויות בהתאם לאזור בו אתם או הילד נמצאים בכל רגע נתון באמצעות רכיב ה-GPS, שיתוף פרטי האירוע עם חברים שיוכלו להצטרף לכיף ועוד. האפליקציה כוללת שלל מידע שימושי שיקל עליכם למצות את חופשת הקיץ והאפשרויות הגלומות בה. (להורדה לאנדרואיד, להורדה לאייפון)

>> כך תרגלו אחרי הילדים באמצעות הסמארטפון

אפליקציות לקיץ. מאתר האפליקציה, צילום מסך
למצוא אירועים קרובים בקלות./צילום מסך, מאתר האפליקציה

Ignore No More

תופעת סינון השיחות היא דבר די מעצבן, אבל מטריף במיוחד כשמדובר בהורה שמנסה להשיג ילד, ולא יכול לדעת אם סתם לא בא לו לענות או שחלילה קרה לו משהו. כאן נכנסת לתמונה Ignore No More, שפותחה (כמה לא מפתיע) על ידי אם, שהיא במקרה גם מורה, שכנראה סוננה פעם אחת יותר מדי.

העיקרון מאחורי האפליקציה פשוט: הילדים מסרבים לענות לטלפון? תוכלו לנעול אותו ולאפשר להם להתקשר ממנו רק אליכם או למשטרה. ניסיון להסיר את האפליקציה ללא הרשאת ההורה יביא לנעילת הטלפון לדקה וחצי. אחרי זה תהיו בטוחים שהוא כבר יתקשר אליכם בצעקות. (להורדה בתשלום)

אפליקציות לקיץ. מאתר האפליקציה, צילום מסך
הם כבר יתקשרו בצעקות./צילום מסך, מאתר האפליקציה

סייפי קיד

האפליקציה הישראלית הטרייה, אותה ניתן להתקין עם או ללא ידיעת הילד, נועדה כדי לאפשר להורים לאתר את המיקום המדויק של ילדם בכל רגע נתון באמצעות GPS ומפות גוגל, לצד אפשרות הפעלה של לחצן מצוקה שתביא לחיווי קולי במכשיר של ההורה, בנוסף למשלוח הודעות חירום במייל.

הפעלה של לחצן המצוקה תגרום למכשיר של הילד לדווח על מיקומו מדי דקה, במשך רבע שעה. במצב רגיל בו לא הופעל הלחצן עוקבת האפליקציה אחר מסלול התנועה של הילד, אותו היא לומדת עם הזמן, ובמקרה של שינויים לא מתוכננים יקבלו ההורים הודעה גם כן. (להורדה לאייפון)

אפליקציות לקיץ. מאתר האפליקציה, צילום מסך
למקרי חירום./צילום מסך, מאתר האפליקציה

בני נוער עובדים

הורים לבני נוער שמחים לראות בדרך כלל את ילדיהם מחפשים עבודה לקיץ, שפירושה גם קצת רכישת הרגלים חשובים לעתיד - וגם קצת כסף כיס שלשם שינוי לא ייצא מהארנק שלכם.

כדי לסייע להם לעקוב אחר הכסף, שהרוויחו בעבודת הקיץ, ולהיות מודעים לזכויותיהם כעובדים צעירים, יכולים הורים וילדים להיעזר באפליקציית "בני נוער עובדים" של משרד הכלכלה.

האפליקציה מאפשרת קביעת מטרות ויעדים אישיים, כמו חסכון לרישיון או טיסה, לצד פנייה ישירה לגורמים הרלוונטיים במקרה של ניצול לרעה או אי תשלום על ידי מעסיק. לטענת המפתחים, בני נוער שעשו שימוש עד היום באפליקציה שיפרו את הכנסתם ב-500 שקלים בממוצע. (להורדה לאייפון)

אפליקציות לקיץ. מאתר האפליקציה, צילום מסך
להרוויח קצת יותר./צילום מסך, מאתר האפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully