וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסמה תמונה אחרי ההיריון כדי שיפסיקו להגיד לה שהיא מושלמת

אילן גלר

25.6.2015 / 10:03

"כולם תמיד אומרים לי שיש לי גוף מושלם אחרי שילדתי ארבעה ילדים", כתבה הזמרת המתחילה, קימברלי הנדרסון, בפוסט שזכה למאות אלפי לייקים ואלפי שיתופים

צילום מסך

קימברלי הנדרסון, זמרת בתחילת דרכה שניסתה להתקבל שלוש פעמים לתכנית אמריקן איידול ונדחתה בשלב המיונים, העלתה בתחילת השבוע פוסט פייסבוק פופולרי במיוחד, שהיכה גלים וזכה למאות אלפי לייקים ואלפי שיתופים.

"כולם תמיד אומרים לי שיש לי גוף מושלם אחרי שילדתי ארבעה ילדים", כתבה קימברלי. "החלטתי להעלות את התמונה הזו ולהותיר את הבטן שלי ללא עריכה או פוטושופ, מפני שפעם היה לי קשה לקבל את עצמי לאחר הלידות".

קימברלי מוסיפה כי מבחינתה, פניהם המקסימים והמחייכים של ארבעת ילדיה לגמרי שווים את הבטן הלא שטוחה וסימני המתיחה. "אנחנו אימהות, אנחנו גיבורות-על ואנחנו מדהימות, ולדעתי זה הרבה יותר סקסי מבטן שטוחה ושרירית!", היא סיכמה את דבריה.

זו לא הפעם הראשונה בה פוסט של הנדרסון הופך ויראלי. סרטון יוטיוב שלה שרה לבתה התינוקת באמצע הלילה זכה ליותר מחמש מיליון צפיות. בראיון ל-Huffington Post הביעה קימברלי תקווה כי הפרסום לו היא זוכה יצליח לשכנע את אימא שלה, שנטשה אותה בגיל 11, לשוב ולחדש עמה את הקשר לאחר שנים של נתק מוחלט.

Everyone always compliments me on how I have such a "perfect" body after 4 kids. I decided to upload this pic and leave...

Posted by Kimberly Henderson on Thursday, June 18, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully