וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת חוגגת: פייסבוק נצבעה בצבעי הגאווה

אילן גלר

27.6.2015 / 22:27

פוליטיקאים, מפורסמים, אתרי אינטרנט, מותגים וגם גולשים רבים בכל העולם כבר הוסיפו לתמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק את צבעי הגאווה. כך תעשו זאת גם בקלות

פייסבוק דגל הגאווה. פייסבוק, צילום מסך
חוגגים עם דגל הגאווה./צילום מסך, פייסבוק

פסיקת בית המשפט העליון האמריקני, המאשרת נישואים חד-מיניים בכל אחת ממדינות ארה"ב, היא סיבה למסיבה עבור מאות מיליונים בכל רחבי העולם. רבים יצאו לרחובות הווירטואליים של הרשת החברתית לחגוג ופייסבוק שלפה מהכובע, בדיוק בזמן, כלי קטנטן שיצבע את תמונת הפרופיל שלהם בצבעי הגאווה.

רבים מעמודי הפייסבוק הרשמיים של חברות ומוסדות בארה"ב כבר שינו את תמונת הפרופיל שלהם ברשת החברתית כדי להשתתף בשמחה, כולל העמוד הרשמי של הבית הלבן המציג כעת את משכנו המפורסם של נשיא ארה"ב צבוע כולו בצבעי הגאווה. מנכ"ל אפל, טים קוק, מיהר לברך על קביעת השופטים בחשבון הטוויטר שלו.

מי שגולש עכשיו בפייסבוק לבטח שם לב שהטרנד הגיע כבר לכל פינה מסביב לגלובוס, וגם כמה פוליטיקאים ישראלים זריזים הצטרפו, בהם חברי הכנסת זהבה גלאון, מיכל בירן, איתן כבל, אילן גלאון, יצחק הרצוג, ‎קסניה סבטלובה, סתיו שפיר ומיכל רוזין.


שינו את תמונת הפרופיל שלהם גם עמודי פייסבוק של אתרי אינטרנט ומותגים גדולים רבים בהם: טוויטר, טאמבלר, יוטיוב, ספוטיפיי, קוקה-קולה, גאפ, אובר, לינקדאין, האפינגטון פוסט, משאבל, MTV, באזפיד, E! Online, וראייטי, גלאמור ועוד רבים אחרים. מפורסמים כמובן לא פספסו הזדמנות להביע שמחה וכשארנולד שוורצנגר שינה את תמונת הפרופיל, ומעריציו הביעו אכזבה, הוא ענה לכולם בפשטות: "אסטה לה ויסטה".

אם גם אתם רוצים לחגוג את הרגע ההיסטורי, הקליקו כאן וכנסו לעמוד הפיצ'ר. אם אתם מחוברים לחשבון הפייסבוק שלכם, מיד תראו את תמונת הפרופיל הנוכחית צבועה בצבעי הקשת. פשוט ליחצו על הכפתור הכחול שלמטה ("Use as Profile Picture"), והתמונה הצבעונית תככב כתמונת הפרופיל החדשה שלכם.

Created with facebook.com/celebratepride

Posted by Mark Zuckerberg on Friday, June 26, 2015

We're all on board. Diversity strengthens us all, and today we celebrate marriage equality and the landmark SCOTUS decision.

Posted by American Airlines on Friday, June 26, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully