וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד המרגיז ביוטיוב: לנסות לרכוב על חיות פרא

28.6.2015 / 10:04

מאז הגיח לעולם אתר שיתוף הסרטונים הפופולרי, מנסים הגולשים לצבור צפיות ולהפוך לכוכבי רשת, אבל בעוד רובם מתעללים בעיקר בעצמם ובחבריהם, הטרנד החדש מצליח להרגיז במיוחד

יוטיוב

מאז ומתמיד השתמשו בני אדם בבעלי חיים גדולים לרכיבה או לנשיאת משאות, במקרה הטוב - או תלו את ראשם לקישוט על הקיר, במקרים אחרים. אחרי שרק בשבוע שעבר הפך סרטון שתיעד כמה בחורים מוונצואלה רוכבים על גבי כריש לוויתני לוויראלי ועורר תגובות נזעמות, נראה שכעת מדובר רשמית בטרנד יוטיוב חם ומעורר מחלוקת.

סרטון טרי המציג כמה קנדים על גבי סירה באגם, ואת ניסיון הרכיבה של אחד מהם על אייל מקומי, כבר צבר מעל 1.5 מיליון צפיות ומעורר תגובות לא פחות נזעמות, שאף גרמו לרשויות בקולומביה הבריטית לצאת בחקירה בעקבות הטענה להתעללות בבעלי חיים.

לא ברור אם מדובר בפיתוי המשולב של צילום חיית בר ותיעוד רגע משעשע (לפחות עבור חלק) לרשת החברתית להמשך חגיגת הלייקים והתגובות, אבל בשלב זה ברור שבשביל כמה צחוקים אנשים ינסו לטפס על כמעט כל חיה אפשרית. ואכן, הרשתות החברתיות מוצפות בסרטונים של אנשים רוכבים, או מנסים לפחות לרכוב, על חיות פרא בהן דובים, יענים, היפופוטמים, ואפילו גור ג'ירף בן שלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully