וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוואן פלוס 2 יושק בסוף יולי - באירוע שיועבר במציאות מדומה

אילן גלר

28.6.2015 / 10:08

הסינית המפתיעה של שנה שעברה, מנסה לעשות זאת שוב עם מכשיר דגל חזק במיוחד וגימיק חביב. ההשקה תתקיים בתאריך 27 ביולי במסיבת עיתונאים שתועבר בפלטפורמת מציאות מדומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדגם החדש צפוי להמשיך את המסורת המוצלחת של וואן פלוס 1./מערכת וואלה!, צילום מסך

יצרנית הסלולר הסינית וואן פלוס, העומדת מאחורי לאחד מדגמי הסמארטפון הייחודיים והמשתלמים של השנה הקודמת, עומדת להכריז על מכשיר הדור הבא שלה ב-27 ביולי. מסיבת העיתונאים החגיגית תחל בשעה 10 בבוקר, לפי שעון החוף המזרחי בארה"ב (17:00 לפי שעון ישראל), ולפי מיטב מסורת החברה זה לא יהיה אירוע טיפוסי ומשעמם.

במקום זאת, מתכננת וואן פלוס להעביר את האירוע כולו באמצעות פלטפורמת מציאות מדומה (VR), כלומר צילום ב-360 מעלות. כדי להשתתף בחגיגה יהיה עליכם להצטייד מבעוד מועד בקסדת מציאות מדומה (בדומה ל-Gear VR של סמסונג) או בפיתרון זול יותר; אם יש לכם מכשיר וואן פלוס מהדור הנוכחי, מציעה החברה תבנית קרטון שאותה תוכלו להזמין, לקפל ולהכניס לתוכה את המכשיר, וכך לצפות בשידור הייחודי.

כל מה שידוע לנו עד כה על מכשיר הוואן פלוס 2 הוא שהסמארטפון יתבסס על מעבד ה-Snapddragon 810 החזק, בגרסה מיוחדת שפותחה בשיתוף פעולה עם קוואלקום על מנת להבטיח שהמכשיר לא יתחמם יתר על המידה.

בנוסף, המכשיר החדש יצויד בחיבור מסוג USB-C שאמור להפוך לתקן העולמי בעתיד הקרוב למכשירי טלפון ניידים, לפטופים וכל גאדג'ט צמא אנרגיה אחר. לפי הכרזות החברה בעבר, כנראה שגם הפעם לא תוכלו לרכוש את המכשיר ללא הזמנה מוקדמת, לפחות במהלך החודשים הראשונים.

משקפי הקרטון של וואן פלאס. צילום מסך מתוך אתר החברה, אתר רשמי
קרטון המציאות המדומה./אתר רשמי, צילום מסך מתוך אתר החברה
  • עוד באותו נושא:
  • וואן פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully