וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא צריכים חשבון פייסבוק כדי להתכתב בפייסבוק

28.6.2015 / 10:11

אם אתם מהבודדים שעדיין לא נרשמו לרשת החברתית הפופולרית בעולם, זה לא אומר שאתם לא יכולים להשתתף בשיחות הקבוצתיות או לנהל התכתבויות עם חברים באמצעות אפליקציית המסנג'ר של פייסבוק

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

אם לא תבואו לפייסבוק - פייסבוק תבוא אליכם, או לפחות המסנג'ר שלה. הרשת החברתית הודיעה כי היא פותחת את פלטפורמת הצ'אט שלה, שזכתה בשנה שעברה לאפליקציה נפרדת, גם בפני הבודדים שעדיין לא פתחו פרופיל. השירות החדש יהיה זמין תחילה בארצות הברית, קנדה, ונצואלה ופרו, לפני שיגיע לסמארטפונים ברחבי העולם כולו.

כבר לפני יותר מחודשיים אפשרה פייסבוק למשתמשים גישה לצ'ט בנפרד מיתר האתר, וכעת המהלך נועד לסייע לה להגדיל את מספר המשתמשים במסנג'ר, שעומד נכון לאביב האחרון על יותר מ-600 מיליון בני אדם. בנוסף מנסה פייסבוק לאפשר גם למי שאין ברשותו חשבון פייסבוק או איננו רוצה לחשוף אותו מסיבה כלשהי, פשוט להשתמש בשם, טלפון ותמונה נבחרת כפרטי לוגין לשירות ולהתחיל להתכתב.

בחודשים האחרונים משקיעה הרשת החברתית משאבים לא מבוטלים בקידום אפליקציית המסנג'ר, אותה היא מייעדת לשימושים רבים נוספים לצ'אט והחלפת הודעות, ובהם פלטפורמת גיימינג, מערכת לניהול תשלומים אלקטרוניים ועוד. פתיחת הפיצ'ר למשתמשים חדשים היא מהלך חכם שיכול להפוך אותם בקלות לבעלי חשבון פייסבוק, או לפחות ללקוחות משלמים של אחד השירותים המיועדים שמציעה החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully