וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה בשחקים: האפליקציה שתסדר לכם סטוץ בטיסה

28.6.2015 / 10:28

במקור נועדה לכאורה MileHi לחבר אתכם עם קולגות או אנשי מקצוע הטסים איתכם לאותו הכנס המקצועי, אבל עם שם מפליל שכזה די ברור למה השימוש העיקרי שלה כעת הוא איתור סטוצים פוטנציאליים

קרדיט: יוטיוב

הדקו את החגורות, זו הולכת להיות נסיעה קופצנית במיוחד: חשבתם שאנשים לא מתנהגים יפה כשמסרבים לתת להם שוקולד בטיסה? חכו עד שתראו מה קורה כשמכניסים למטוס אפליקציה חדשה, שנועדה לבני 17 ומעלה בלבד, ומטרתה המוצהרת היא למצוא לכם דייט עד שגלגלי המטוס ייגעו שוב בקרקע.

MileHi היא אפליקציה חברתית שנוצרה לכאורה במקור כדי לאפשר לאנשים ליצור קשרים חדשים עם עמיתים בטיסות ארוכות או בכנסים מרוחקים; עם זאת, השימוש העיקרי שלה כעת הוא לנסות לחבר אתכם לנוסעים שסביבכם, במובן התנכ"י.

האפליקציה כמובן שמישה גם מחוץ למטוס, ונועדה לשימוש גם באירועים חברתיים ועסקיים כמו כנסים מקצועיים, אם כי היא דורשת שלאנשים אותם תרצו לפגוש יהיה עותק מותקן משלהם, מה שמקטין מאוד את הסיכויים.

איך זה עובד? אחרי שהצלחתם לאתר מישהו באמצעות MileHi תוכלו לפתוח סקר לאנשים הקרובים אליכם, שיבדוק אם הם בעניין של ביזנס או פלז'ר, עם עמודי פרופיל הכוללים מידע ובו סטטוס הרווקות או הנישואים של המועמד\ת, עיסוק ושם. ברגע שהתחלתם בשיחה באמצעות החלק החברתי הגלוי של MileHi תוכלו לעבור לצ'ט יותר פרטי, ואם הכול יתנהל כמו שצריך, אולי גם תפגשו בלי הטלפונים באזור קצת יותר פרטי במטוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשב מסלול לשירותים מחדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully