וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הרשת נכשלה: הווטרינרית שהרגה חתול עם חץ לא תועמד לדין

28.6.2015 / 14:34

למרות הסערה שעוררה תמונתה ברשת, בית המשפט בטקסס קבע שד"ר קירסטן לינדזי, הווטרינרית ששיפדה חתול בחץ וקשת, לא התאכזרה לבעל חיים ואין סיבה להעמידה לדין בחשד לשום פשע. הגולשים ממשיכים לדרוש צדק לטייגר החתול

יוטיוב

(בסרטון: טייגר החתול בימים יפים יותר)

ד"ר קירסטן לינדזי, וטרינרית מהעיר ברנהאם שבטקסס, שיתפה את הגולשים בהתלהבות לאחר שהצליחה לפגוע במה שהיה, לטענתה, חתול בר תועה בעזרת חץ וקשת.

לינדזי פרסמה את תמונתה אוחזת בחץ הנעוץ בראשו של החתול בפרופיל הפייסבוק שלה וכתבה: "קורבן החץ וקשת הראשון שלי. LOL. חתול הבר המשוטט הכי טוב הוא זה שיש לו חץ תקוע בראש! פרס וטרינרית השנה... יתקבל בברכה".

אלא שהפרס לא הגיע במהרה ובמקומו התעוררה מחאת גולשים שהביאה לפיטוריה לפני כחודשיים. כעת מתברר שהגולשים הזדרזו לחגוג וחבר מושבעים קבע שהיא לא תועמד לדין בחשד לשום פשע.

זאת על אף שזמן קצר לאחר שהסערה פרצה ברשת התברר כי חתול הבר המשוטט היה למעשה חתול בית בשם טייגר, השייך למשפחה שגרה בסמוך. החתול נעלם מביתו יום לפני וביום חמישי מצא את מותו מידיה של לינדזי.

ממשרד התובע בעיר אוסטין נמסר כי אין הוכחות חד-משמעיות שהווטרינרית התעללה בבעל חיים. לינדזי נעלמה מהרדאר אחרי שפרצה מחאת הגולשים ועד כה, כלי התקשורת בארה"ב לא הצליחו להשיג את תגובתה.

"המעשים שלה לא מייצגים בשום אופן את פעילות המרפאה", מיהר להבהיר אז מנהל המרפאה לתקשורת. אחרי שהיא שמעה על פיטוריה הסירה לינדזי את הפוסט עם התמונה שצילמה אמה ומחקה את עמוד הפייסבוק הפרטי שלה.

קבוצות פייסבוק רבות קמו בגנותה, ואפילו קבוצה אחת התומכת בה בשם "קרניבורים למען לינדזי". בטוויטר המשיכה המחאה והופצה על ידי הגולשים באמצעות ההשטאגים: #IAmTiger, #JusticeForTiger ו-#kristenlindsey. אחרי החלטת בית המשפט שבה המחאה לחיים וגולשים רבים דורשים כעת למצות את הדין עם הווטרינרית המשפדת.

פוסט של ד"ר קירסטן לינדזי מארה"ב גרם לפיטוריה כווטרינרית - מצונזר. פייסבוק, צילום מסך
"חתול בר". הפוסט המקורי של ד"ר לינדזי./צילום מסך, פייסבוק

מחאת הרשת נמשכת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully