וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טריקים מעולים לאנדרואיד שכדאי לכם להכיר

29.6.2015 / 7:50

הורדת רמת האבטחה במכשיר רק כשאתם בבית, הקלטה של כל מה שאתם עושים בסמארטפון בווידאו, העברת קבצים גדולים ממכשיר למכשיר באמצעות ה-WiFi ועוד. קבלו כמה אופציות שיהפכו את השימוש בנייד להרבה יותר מדליק ויעיל

ShutterStock

משתמשי אנדרואיד נהנים משלל אפשרויות מדליקות אבל לפעמים נראה שמרוב פיצ'רים לא רואים את כולם, ומפספסים כמה מהטובים שבהם. חמש האפשרויות הבאות, החבויות במערכת ההפעלה מבית גוגל, יהפכו את חווית האנדרואיד שלכם לזורמת, יעילה ומהנה הרבה יותר.

גישה מהירה עם Smart Lock

מסך הנעילה אמור לעזור לנו לשמור על פרטיותנו, אבל במצב נורמלי בו אנחנו המשתמשים העיקריים, או היחידים במכשיר, הצורך להתמודד עם מסך הנעילה בכל פעם שאנו לוקחים את הטלפון ליד הופך לדי מטריד די מהר.

כאן נכנס לתמונה ה-Smart Lock (הזמין מאנדרואיד גרסה 5.0) ומציג מסך נעילה לפתיחה באמצעות תנועת החלקה פשוטה על גבי המסך - רק כאשר זה לא מסכן את הפרטיות והמידע שלנו.

אבל איך הסמארטפון יודע מתי? האפשרויות עשויות להשתנות מעט בין דגמים שונים, אבל תוכלו להגדיר למכשיר מצבים בהם נדרשת פחות אבטחה, כמו בשימוש על ידי אדם עם פנים מזוהות, ממיקום ידוע ומוכר, ממכשירים מזוהים ועוד. כך תוכלו להגדיר שבבית לא יידרש קוד נעילה, למשל, ואילו בעבודה כל גישה למכשירכם תדרוש הקלדת סיסמה.

אפשרויות הגדרת הגישה לפיצ'ר הזה עשויות להשתנות בין הדגמים השונים. הפיצ'ר זמין דרך Play Services, בדומה ל-Android Device Manager. אם הסתבכתם (או שלא הבנתם את ההנחיה בסרטון בתחילת הכתבה) תוכלו להיעזר גם באפליקציות ייעודיות כדי לנצל את מלוא אפשרויות ה-Lock Screen ואף להפוך אותו לשומר מסך מעוצב, בין היתר. אפליקציית Start הפופולרית תעשה עבורכם את העבודה.

התראות בעדיפות גבוהה

גרסת האנדרואיד "לוליפופ 5.0" הביאה עמה עדכונים למסך הנעילה, אבל למרות שהמערכת מאפשרת לבחור את מידת ההטרדה המדויקת של כל אפליקציה, המערכת דורשת יותר מדי זמן והתעסקות כדי לוודא שלא תפספסו את ההתראות החשובות יותר בים הנוטיפיקציות הנכנסות.

כאן נכנסת לתמונה אפשרות העדיפות הגבוהה להתראות, אחת מבין שלוש אופציות במערכת: All המאפשרת הזרמה של כל נוטיפיקציה באשר היא, None שחוסמת הכול, ו-Priority למצב בו רק התראות שהגדרתם כבעלות עדיפות גבוהה יעברו את הסף של הסמארטפון שלכם.

במצב של התראות בעדיפות גבוהה בלבד, יאפשר המכשיר לשעון המעורר ולאפליקציות שהגדרתן בלבד להעביר התראות למסך הנעילה. כדי לבחור באפליקציות המורשות היכנסו ל-Sound and notification שם תוכלו לבחור ביישומים הרצויים, וגם להגדיר מספרי טלפון שהודעות ושיחות מהם ייחשבו גם כן בעלי עדיפות גבוהה. כדי לעבור בין שלושת מצבי ההתראה תוכלו להשתמש גם בכפתורי הווליום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סמארט לוק. יוטיוב, ShutterStock
ניתן להפסיק את הצפת העדכונים במסך הנעילה בקלות./ShutterStock, יוטיוב

הקלטת מסך

כפי שמרמז שמה, הקלטת המסך היא האפשרות לתיעוד בווידאו של מה שמתרחש על גבי הסמארטפון - יכולת שבעבר דרשה ביצוע "רוט" וכיום מתבצעת באמצעות אפליקציות כמו REC, המוצעת להורדה חינמית בגוגל פליי.

מרגע שתפעילו את ההקלטה ועד שתסיימו אותה תתעד האפליקציה את המתרחש על גבי המסך לתוך קובץ MP4, מה שעשוי להיות יעיל לצורך יצירת הדגמות, צילום מסך בווידאו במקום בעשרות תמונות סטילס ועוד.

העברת קבצים ישירה ב-WiFi

העברת קבצים בין מכשירים עשויה להיות מעט מסורבלת אפילו באנדרואיד, ולרוב מוגבלת על ידי טכנולוגית הבלוטות' ורוחב הפס. הבעיה היא שלא נוח להעביר כך קבצים גדלים כמו סרטוני וידאו, עם זאת יכולת ה-WiFi הבסיסית הקיימת במכשיר מאפשרת העברה בקצב הרבה יותר מהיר.

גם כאן תצטרכו אפליקציה שתסייע לכם כמו SuperBeam המומלצת. כדי לנצל את האפשרות הנוחה הזו פשוט אפשרו לאפליקציה גישה לקבצים הרצויים ובמיוחד נוחה האפשרות ליצור תור של קבצים להעברה, שיישלחו במהירות של עד 45 מגה לשנייה באמצעות ה-WiFi.

האצת אנימציות

כדי להאיץ את תגובות המערכת המונפשות של אנדרואיד, לחווית שימוש זריזה וחלקה במיוחד, תוכלו להיכנס לתפריט מיוחד למפתחים החבוי במערכת.

היכנסו ל-About ואז ל-Software Information ובתוך האפשרות More חפשו את ה-Build number ואז תראו את מספר הגרסה המדויק של מערכת ההפעלה המותקנת. לחצו על המספר הזה כמה פעמים, עד שתופיע בתחתית המסך הודעת אישור על כך שאתם מפתחים. כעת נפתחו בפניכם אפשרויות סודיות במערכת השמורות למפתחי מובייל (איתן מומלץ לא להתעסק יותר מדי).

כדי להגדיר אנימציה מואצת היכנסו ל-Drawing ואתרו את האפשרויות Window animation scale, Transition animation scale, ו-Animator duration scale, שמוגדרים בברירת מחדל למהירות 1x. כדי להאיץ פתיחה וסגירה של אפליקציות, תפריטים נגללים ועוד, פשוט שנו את ההגדרה בשלושת הסעיפים ל-0.5x.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully