וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבר-סקס בטוח: אפליקציה להחלפת תמונות עירום - בלי חשש לפורנו נקמה

28.6.2015 / 17:06

הצורך למנוע מתמונות עירום לדלוף לאינטרנט הפך בשנים האחרונות לבעיה אמיתית. אתרי הפורנו-נקמה זוכים לפופולריות רבה וכעת פיתחו שני אוסטרלים אפליקציה שאמורה לאפשר סקסטינג בטוח

סקסטינג. ShutterStock
אי אפשר לדעת לאן התמונות האלה יגיעו./ShutterStock

הטרנד המטריד של פורנו-נקמה, ההולך ומתרחב ברשת, הוליד פתרון בלתי צפוי תוצרת אוסטרליה; האפליקציה HotShots פותחה על ידי שני גברים, שרצו לאפשר לבני זוג להחליף תכנים אישיים נועזים ביניהם ללא החשש שתמונתם תועבר הלאה או תגיע, חס וחלילה, לאתרי אינטרנט ללא רשות.

דרק הייס ושיין בל דנו ביניהם ערב אחד בסכנות הסקסטינג (החלפת הודעות סקס) והתמקדו בעיקר בכל התוכן הוויזואלי שמתלווה אליהן. השיחה גלשה גם לסכנות הדיגיטליות שאורבות לילדיהם ברשת והשניים הגו את האפליקציה החדשה.

HotShots פועלת כך שלא ניתן לבצע צילום במהלך השימוש בה, לשמור תמונות או להעבירן הלאה. שרתי השירות נמחקים באופן עמוק באופן יומי (כלומר באופן שלא מאפשר לשחזר את המידע), בין היתר במטרה שלא להוות מטרה מפתה עבור האקרים.

במידה ותרצו לשתף תמונה, היא תצולם בזמן אמת ותישלח לנמען שתבחרו. בצד השני הנמען יזכה לחזות בתמונה רק באופן מטושטש, עד שיענה נכון לשאלה סודית שתבחרו עבורו. לאחר הצפייה התמונה תשמיד את עצמה כאילו הייתם בעיצומה של משימה בלתי אפשרית.

האפליקציה זמינה להורדה בחינם עבור משתמשי אנדרואיד כבר עכשיו והמפתחים מקווים שגרסת iOS תהיה זמינה בעוד כחודש. עם זאת, חשוב לזכור שכל דבר ניתן לעקוף בסופו של דבר ואין הרי דרך למנוע ממישהו לצלם את מסך הטלפון של הנמען באמצעות מכשיר אחר.

הדרך הטובה ביותר להימנע מחשיפה של תמונות עירום אישיות, היא עדיין כנראה להימנע משליחה של תוכן כזה. וכמובן אל תשלחו את תמונותיכם ללא הצפנה מינימלית כלשהי או לאנשים שפגשתם ברשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully