וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחזירו בקלות את הצ'אט הישן של Gmail

29.6.2015 / 7:25

גם אתם התעוררתם בוקר אחד וגיליתם שגוגל העבירה אתכם לממשק ה-Hangouts המבאס במקום שירות השיחות המוכר? בכמה לחיצות עכבר תוכלו להחזיר את הגלגל לאחור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תתקנו מה שלא שבור./מערכת וואלה!, צילום מסך

גוגל כבר חוו על בשרם לא מעט פעמים את אכזבת הגולשים הקשה משירותים שענקית החיפוש ניסתה להשיק ולא התקבלו באהדה. מגוגל ווייב ועד משקפי גוגל, אבל דווקא ג'ימייל הצליח עדיין לשמר את מעמדו כשירות המייל הפופולרי בעולם.

לכן מרגיזה במיוחד העובדה שבגוגל החליטו לכפות על המשתמשים את סביבת ה-Hangouts החדשה במקום שירות הצ'אט המוכר. כמו כל דבר באינטרנט, גם לזה נמצא הפתרון, והפעם אפילו לא נדרש תוסף או פריצה לא רשמית כלשהם.

אם תרצו לעבור חזרה לממשק השיחות הישן, המוכר והאהוב, פשוט פתחו בג'ימייל את ה-Hangouts, לחצו על שמכם ואז בחרו באפשרות "Revert to old Chat".

לאחר שתעשו זאת יתרענן העמוד ותוכלו לחזור ולצ'וטט בסגנון אולד סקול. עם זאת, המעבר חזרה אפשרי בשימוש בדפדפן אך נכון לעכשיו לא באפליקציה הנפרדת Google Talk, ששודרגה (או שונמכה, תלוי את מי שואלים) לסביבת ה-Hangouts.

לפי דיווחי הגולשים במעבר לצ'אט הישן מתקבלת התראה, לפיה השירות של האפליקציה הנפרדת יופסק לחלוטין ב-16 בפברואר 2016. עד אז, אם לא תחסל גוגל את השירות בגרסתו הישנה לגמרי, סביר להניח שיימצא ברשת פיתרון חדש - באדיבות גוגל, או בלעדיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליק אחד ואתם שוב בצ'אט המוכר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully