וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליק: מכונת קפה שמדפיסה קצף בכל עיצוב שתבחרו

אילן גלר

30.6.2015 / 7:45

טכנולוגיה תלת ממדית שינתה בשנים האחרונות את הדרך בה אנחנו מסתכלים על הדפסה, וכעת מגיעה מכונת הקפה שמצליחה להפוך את הטכנולוגיה הזו למהנה במיוחד. חובבי קפה, חייכם עומדים להשתנות

צילום מסך

אם הפרפרים והלבבות על קצף הקפה ההפוך כבר אינם מצליחים להרשים אתכם, אולי כדאי שתנסו לשכנע את בית הקפה לרכוש את המכונה החדשה של חברת Ripples. מכונת הקפה הזו עושה שימוש בטכנולוגיות הדומות לאלו של מדפסות תלת-ממד על מנת לשחזר בקצף כמעט כל סמל או תמונה, בתהליך שאיננו פוגע בשום אופן בטעם המשקה ואורך כעשר שניות בלבד מעבר להכנה הרגילה.

את היצירה יכול הבריסטה לבחור מבין גלריה הטעונה מראש בזיכרון המכונה, אבל הפיצ'ר המגניב יותר הוא שימוש באפליקציה ייעודית המאפשרת גם ללקוחות עצמם לשלוח תמונות שיודפסו בקצף על הקפה שלהם. לרוע מזלם של העובדים, משמרות הבריסטה עלולות להפוך למשעממות מאוד; המכונה מוזגת קפה במתכונים מדויקים בלחיצת כפתור וניתן אפילו לשלוט בה מרחוק באפליקציית סמארטפון.

עלותה של מכונת הקפה החדשה עומד על 999 דולרים בארה"ב, והיא מחייבת גם רכישת דמי מנוי חודשיים בעלות של 75 דולרים. הראשונה לאמץ את הטכנולוגיה החדשה היא דווקא חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה, שדייליה יגישו בקרוב כוסות קפה מעוצבים לנוסעי המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים בחלק מקווי הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully