וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדרגים ל-iOS 9? התכוננו לאייפון חצי מתפקד

30.6.2015 / 5:47

בדיקת ביצועים שערך בלוג טכנולוגי הראה כי מצב Low Power Mode, שאמור להאריך את חיי הסוללה בכמה שעות, גם מאט את תפקוד המכשיר ב-40 אחוזים

ShutterStock

בתחילת החודש התבשרנו כי iOS 9 - הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה למובייל של אפל - תוסיף למשתמשי האייפון שעת שימוש בממוצע בעוד ששימוש במצב האנרגיה החסכונית החדש יוסיף שלוש שעות שלמות, אך כעת מתברר איזה מחיר ייאלצו המשתמשים לשלם.

מבדיקות של אתר MacRumors נראה כי בתמורה לתוספת זמן הסוללה תצטרכו להשלים עם אייפון איטי יותר בצורה דרסטית - עד 40% האטה במהירות המעבד ותפקוד המכשיר.

אפל מיישרת קו למעשה עם אנדרואיד, שהחל מגרסת לוליפופ 5.0 מציע מצב חוסך חשמל דומה, שגם כן מנמיך את ביצועי המכשיר לשם הארכת חיי הסוללה.

מבדיקת ביצוקים (בנצ'מרקינג) שנערכה על מכשירי אייפון 6 פלוס ואייפון 5S עולה כי כשהופעל מצב Low Power Mode צנחו ביצועי המעבד היחיד והמרובה גם יחד, בצורה דומה לכמעט חצי מהביצועים המקוריים.

מצב האנרגיה החסכונית החדש פועל באמצעות העברת אפליקציית המייל למשיכה ידנית, נטרול הורדות ופעילות אפליקציות ברקע, הורדת אנימציה ובהירות, ואפילו הנמכת מהירות הרשת האפשרית. התוצאה הנלווית של 40% האטה בביצועי האייפון אולי הגיונית בהתאם, אבל אינה מודגשת על ידי אפל באתר ולא הוזכרה באירוע המפתחים האחרון WWDC15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully