וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עונשו של החייל הרוסי שדיבר באייפון בשמירה?

אילן גלר

1.7.2015 / 5:19

עונשים מקוריים, על גבול ההתעללות, הם לא נוהג חריג בצבא הרוסי. במקרה של החייל הזה, שדיבר בנייד בזמן שמירה, נראה שהעונש גם הצליח לשעשע לא מעט גולשים, שהפיצו את התמונה ברשתות החברתיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דווקא דומה יותר לנוקיה./מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוסיה, כמו בישראל, מתבקש כל נער עם סיום לימודיו בתיכון להתגייס לשירות חובה בצבא. אלא שתנאי השירות בצבא הרוסי נראים קשים הרבה יותר מאשר בצה"ל: הבסיס עלול להיות ממוקם אלפי קילומטרים מביתו של החייל, חופשות הן עניין נדיר, שמתרחש רק פעם בכמה חודשים, והעונשים שמקבלים על עבירות משמעת הם על סף התעללות - גם אם משעשעת במקצת כשצופים בה מהצד.

הנה לדוגמה מקרה של חייל שנתפס מדבר בטלפון הסלולרי שלו בעת משמרת. העונש שקיבל היה להכין אייפון ענקי מעץ, וסחיבתו על הגב משך כל היום. אולי תופתעו לשמוע שאפילו לא מדובר בעונש יוצא דופן בצבא הרוסי, שכן ברשת יש לא מעט דוגמאות של יצירות עץ כבדות שאותן חיילים נאלצו להרכיב ולשאת על גבם כעונש.

בין המקרים המתועדים נמצא חייל ששכח את נשקו באוהל ונאלץ לסחוב לאחר מכן דגם עצום מעץ, חייל שנתפס מעשן ולאחר מכן אולץ להסתובב עם חפיסת סיגריות ענקית מעץ ואפילו חייל שמשום מה פקדו עליו ללכת לכל מקום עם חרב עץ עצומה. מעניין מה הוא היה צריך לעשות כדי לחטוף את העונש הזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוסיה באהבה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה הוא עשה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully