וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gmail עובר מתיחת פנים עם מאות ערכות נושא ואימוג'י חדשים

1.7.2015 / 15:49

אם עד היום התרגלנו לקבל עדכונים טכניים לשירות הדואר האלקטרוני של גוגל, כעת מגיע שדרוג שכולו עיצובי. ערכות נושא באיכות HD ואימוג'י שתוכלו לשלב כעת במייל כמו במסרונים

ג'ימייל חדש. ג'ימייל חדש, צילום מסך
תוסיפו קצת צבע באיכות HD./צילום מסך, ג'ימייל חדש

אם גם אתם הרגשתם לאחרונה שפשוט אין לכם מספיק אייקונים חמודים לטעמכם באינטרנט, תשמחו לגלות את העדכון החדש לג'ימייל של גוגל. שירות הדואר האלקטרוני המוביל זכה לשדרוגים טכניים שונים לאורך השנים, אך הפעם הוא מקבל שדרוג שכולו פאן, בדמות מאות ערכות נושא חדשות לבחירת המשתמשים, לצד שלל סטים של אימוג'י נוצצים שנוספו לשירות.

האמוג'י החדשים אולי ייראו לכם מוכרים מ-Hangouts וממערכת ההפעלה אנדרואיד. כעת ניתן לשלב אותם בהודעות הדואר כדי להוסיף קצת הומור או רגש במקומות בהם זה נדרש. האופציה שמוכרת כבר כמה שנים מגיעה גם למייל, בו תוכלו לשלב מעכשיו את הסמלילים, אייקוני החיות החמודות ויתר הסמלילים החביבים עליכם.

בנוסף לאמוג'י הוסיפה גוגל לשירות מאות ערכות נושא הכוללות תמונות רקע ברזולוציה גבוהה, גם כאן מדובר בפיצ'ר מוכר ששודרג והורחב, בין היתר עם האפשרות החדשה לעריכת תמונת הרקע של הערכה שבחרתם. תמצאו שם אפקטים נלווים כמו עמעום (blur) התמונה, הוספת מסגרת ועוד. כמובן שאין צורך להוריד דבר כדי ליהנות מהשדרוגים - הכול כבר קיים בתפריט העיצובים בג'ימייל הקרוב אליכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully