וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט שיגלה לכם כמה פיפי באמת יש בבריכה

1.7.2015 / 16:07

ילדים, כידוע, לא תמיד מתאפקים בבריכה ואם זה מטריד אתכם כמו שזה מטריד אותנו, תשמחו לדעת שיש לכם אפשרות לנטר את כמות השתן במים באמצעות אפליקציה

מערכת וואלה!

החופש הגדול התחיל וצריך למצוא פעילויות לילדים; החלטתם לקחת יום חופש מהעבודה ולנסוע עם כל המשפחה לבריכה, אבל כולנו יודעים שיש דבר אחד שמטריד את כולנו - בתוך כמה פיפי בעצם אנחנו שוחים?
אז אם גם אתם נפלתם פעם קורבן למתיחה המוכרת שיש חומר שצובע את המים בכחול, ברגע שמישהו מטיל את מימיו במים, כעת יש לכם דרך אמיתית לדעת מי לא הצליח להתאפק עד לשירותים.

הכירו את ה-"דרופ", או הטיפה הדיגיטלית. מדובר למעשה במערכת מעקב אלקטרונית שתגיד לכם בזמן אמת כמה פיפי יש במים, או יותר נכון מה רמת החומציות שלהם.

מערכת הדרופ גם מתממשקת עם הסמארטפון ומעדכנת אתכם בזמן אמת על כל שינוי בטיב המים. וכמובן שהמערכת תגיד לכם גם כמה כלור יש או כמה המים מלוכלכים, אבל משום מה זה פחות מטריד אותנו בבילויים בקאנטרי.

אז אם יש לכם 299 דולר פנויים, אתם מוזמנים להזמין גם לעצמכם טיפה ואולי לזכות לטיפה של שקט נפשי. אנחנו, ברשותכם, ניקח את הילדים ללונה פארק.

מהו סיפור בדקה?
יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully