וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת: Blade S6 של ZTE - מתאים לילדים וסטודנטים

2.7.2015 / 9:35

הסמארטפון הסיני, שנחת לאחרונה בארץ, מכיל כמה פיצ'רים מדליקים כמו סים כפול והגבה למחוות גופניות אבל בסופו של דבר הוא מכשיר המיועד למשתמשים מתחילים ולא בהכרח למי שמחפש להוציא מהנייד שלו את המקסימום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בא לשכונה בחור חדש./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת יורוקום, שהייתה מזוהה שנים רבות בעיקר עם מותג נוקיה ההולך ונעלם, השיקה לאחרונה בארץ את מכשיר Blade S6 מבית ZTE. הסמארטפון הסיני מדרג הביניים, שלפי עיצובו לוקח השראה ללא כל ספק מאחיו הרוחני הגדול אייפון 6, יתאים יותר למשתמשים צעירים או כאלו שעושים את צעדיהם הראשונים בזירת הסמארטפונים.

הבלייד הוא סמארטפון הפועל על מערכת Android Lollipop עם יכולות גלישה מהדור הרביעי, בעל מסך HD ומעבד מהיר עם שמונה ליבות מסוג Qualcomm Snapdragon 615. למכשיר זיכרון 2GB ושטח אחסון של 16GB עם אפשרות להרחבה עד 64GB, מה שאמור להספיק למרבית המשתמשים.

עיצוב המכשיר כאמור נשען באופן גס על עיצוב האייפון 6 הלבן, אך הפעם בגימור פלסטי זול, שתחושתו ביד בהתאם, עם גב כסוף שאמור להראות כמו גב האלומיניום של אפל. אמנם המכשיר קל משקל אך התחושה בעת השימוש בו היא קצת כמו של צעצוע, מה שעשוי לאכזב את מי שהתרגלו לדבר האמיתי.

ל- Blade S6 מסך מגע בגודל 5 אינץ' איכותי למדי המציע תצוגה מוצלחת של עד 720p (לצערנו, המכשיר לא תומך בסטנדרד ה-HD המלא של 1080p), ותחתיו מקש בית מעוגל במיטב המסורת. המכשיר מגיע עם שתי מצלמות, קדמית באיכות של 13 מגה-פיקסל ואחורית של 5 מגה-פיקסל, המבוססות על רכיבי Sony, עם מגוון יכולות מתקדמות ובהן צילום HDR אוטומטי, צילום פנורמי מתקדם, אפשרות לזיהוי חיוך המצולמים כמתג ההפעלה של המצלמה, אופציות לשיפור תמונות פנים ועוד אפשרויות ייחודיות שהוסיפו אנשי ZTE. כניסה לאפשרויות מומחה תאפשר לכם לשחק עם הגדרות ה-ISO, חשיפה ואיזון בהירות, בין היתר.

אפשרות מרכזית נוספת שמציע ה-ZTE S6 הן מגוון יכולות המכונות Smart Sense, המופעלות באמצעות מחוות ותנועות, שבעזרתן ניתן לבצע פעולות כגון הפעלת פנס על ידי שקשוק הטלפון, הפעלת מצלמה על ידי החזקת הטלפון במצב אופקי ועוד. במידה וקיבלתם שיחה בזמן לא מתאים, הפיכה של S6 תספיק כדי להשתיק את הצלצול, הכנסה של המכשיר לכיס תביא לנעילה אוטומטית ויש עוד כמה פיצ'רים חמודים שהופכים את השימוש בו לאינטואיטיבי מאוד.

המכשיר מגיע עם אפשרות להרחבת זיכרון אחסון באמצעות כרטיס microSD ומקום לשני כרטיסי ננו-סים בטכנולוגית 4G - פיצ'ר שימושי ביותר בנסיעה לחו"ל למשל, והכול דרך חריץ הרחבה יחיד, בניגוד למכשירים אחרים. הוא מופעל באמצעות סוללת 2400mAh, נתון נמוך מעט בהשוואה למכשירים מתקדמים אחרים המובילים את השוק. הטלפון כאמור מריץ אנדרואיד לוליפופ 5.0 עם סקין מותאם ומעט שינויי ממשק באדיבות היצרן.

Blade S6 מבית ZTE מציע יכולות עיבוד סבירות, מסך איכותי למרות מגבלת ה-FULL HD שלו, ומבחר תכונות חביבות נוספות, אבל בשל עיצובו הזול למגע ואיכות התמונות הבלתי מרשימה שלו, הוא כנראה לא יהיה הבחירה הראשונה של משתמשי סמארטפון בעלי ניסיון או דרישות מעל לממוצע. לאלו המחפשים מכשיר בתקציב ביניים כמו ילדים, נוער, סטודנטים או לחילופין מבוגרים העושים את תחילת דרכם בעולם האנדרואיד זו בהחלט יכולה להיות בחירה טובה למכשיר ראשון.

Blade S6 ZTE נמכר במחיר של 1,599 שקלים אצל מפעילות הסלולר והמשווקים הפרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully