וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האפל וואצ' הבא יחליף מידע באמצעות לחיצת יד?

אילן גלר

2.7.2015 / 9:40

שעוני אפל החכמים צפויים לעבור שדרוגים משמעותיים בדגמים הבאים, בכל מה שנוגע למחוות גופניות. כעת מתברר שאפל רשמה פטנט על פיצ'ר שיידע להעביר מידע בין שעונים בלחיצת יד, או קידה אם אתם גרים במזרח הרחוק

השעון החכם של אפל, ספטמבר 2014. AP
לא בטוח שהפיצ'ר יהיה זמין כבר בדגם הבא./AP

אין זה סוד שאפל עובדת כל העת על גרסאות חדשות לגאדג'טים אותם הוציאה לשוק, ובהם גם השעון החכם החדש. החברה לא מכריזה בדרך כלל על המצאותיה מראש, אך פטנט אותו רשמה לאחרונה רומז על כיוון אפשרי עבור השעון הבא שלה: העברת מידע אלחוטי בין משתמשים דרך מחוות פיזיות, המתרחשות בכל מקרה במפגש בין חברים או שותפים עסקיים.

כך, לדוגמה, מתאר הפטנט העברת פרטי התקשרות באמצעות לחיצת יד. בשוק האסייתי מחווה של קידה מבצעת פונקציה דומה, והשעון יוכל לזהות גם נפנוף לשלום עם כף היד. המערכת מסוגלת אפילו להעריך את מידת הקרבה בינכם ובין השותף שלכם לפגישה (חברים קרובים, ידידים או קולגות למשרד) ולהעביר פרטי מידע בהתאם.

חשוב לציין כי בעצם רישום הפטנט אין כל התחייבות מצד אפל להשתמש בו, וייתכן שנראה את התכונה הזו רק בעוד שניים או שלושה דגמי אפל וואצ', אם בכלל. כמו כן, החברה אינה צפויה להציג דגם חדש של השעון עד אמצע השנה הבאה לפחות, אם כי עדכון למערכת ההפעלה של המכשיר ישוחרר בחינם כבר בחודש ספטמבר הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully