וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק החליפה את הלוגו - מזהים את ההבדל?

אילן גלר

2.7.2015 / 10:14

אחרי עשור של פעילות, שכרה הרשת החברתית את המעצב אריק אולסון שיתרום מגאונותו לטובת לוגו חדש "ידידותי ונגיש יותר". לנו זה נראה כמעט אותו הדבר וידידותי באותה מידה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה יותר קליל. ברור!/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך סתם, ללא כל התראה מוקדמת, החליטה פייסבוק להחליף את לוגו החברה שלה שעוצב לפני עשר שנים ומאז לא השתנה אפילו פעם אחת. לצורך כך, שכרה הרשת החברתית הגדולה בעולם את אריק אולסון, שעיצב את הפונט (גופן) בו השתמשו בכדי ליצור את הלוגו המקורי, וזה הצטרף לצוות החברה בכדי לשנות במקצת את תדמיתה.

התוצאה שלפניכם, כפי שכבר בוודאי הבחנתם, לא מציגה שינוי דרמטי במיוחד. "כשהלוגו של פייסבוק נוצר לראשונה, החברה רק יצאה לדרכה ורצינו לוגו שיגרום לנו להיראות רציניים", כותב מנהל הקריאייטיב של החברה ג'וש היגינס. "עכשיו כשאנחנו כבר חברה גדולה ומצליחה, רצינו להפוך את הלוגו לידידותי ונגיש יותר".

ידידותי ונגיש יותר משמעו כנראה כיתוב דק, עדין וקליל יותר. בעיני משתמשים רבים, השינוי הזה איננו מועיל בשום דרך, ועשוי לבלבל דווקא מפני שהוא נראה כל כך דומה ללוגו המקורי - ובכל זאת שונה. כמובן שבעוד כמה חודשים אף אחד כבר לא יזכור שהלוגו של פייסבוק אי-פעם נראה אחרת, כדרכם של שינויים מעין אלה.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully