וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזום של המצלמה הזו כל כך גדול שהיא מצלמת מכתשים על הירח

אילן גלר

2.7.2015 / 11:57

ה-P900 החדשה של ניקון מצוידת בזום אופטי של עד פי 83 מעדשת צילום רגילה ונראה שחובבי הצילום אולד-סקול זכו לגאדג'ט שלא היה מבייש אפילו מצפה כוכבים

יצרנית המצלמות הדיגיטליות היפנית ניקון מסרבת להיכנע למהפכת הסמארטפונים, ולמצלמה החדשה שלה, ה-P900, יש גימיק ייחודי שאף אייפון לא יכול להתחרות בו. פרט לאיכות צילום מרשימה, ומהירות לכידה גבוהה, מצוידת המצלמה בעדשה המכילה טלסקופ של ממש - זום אופטי של עד פי 83 מעדשת צילום רגילה.

כמה מהדוגמאות שאותן העלו לרשת הרוכשים הראשונים של המצלמה מדהימות ללא ספק. אחד מהם הצליח לצלם את המכתשים על הירח ברמת פירוט ודיוק שלא הייתה מביישת מצפה כוכבים - זאת על ידי שימוש במצלמת הכיס וללא כל ציוד נוסף. אחרים הצליחו ללכוד פרטים כגון בתים ובני אדם במרחק קילומטרים, "לטפס" על פסגת הר גבוה בלי לזוז מהמקום, ואפילו ללכוד מטוס סילון במעופו.

האם הזום המטורף הזה יצליח לשכנע רוכשים רבים כי עדיין יש סיבה להחזיק במצלמה דיגיטלית נפרדת מזו שמגיעה עם הטלפון הנייד? כנראה שלא יותר מדי, אבל עדיין מדובר בפעלול מרשים למדי ואין ספק כי במהלך החודשים הקרובים נזכה לראות עוד ועוד צלמים חובבים מצליחים לצלם באמצעותו תמונות וסרטוני וידאו מדהימים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדשות מהירח./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully