וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר האינטרנט האקסקלוסיבי ביותר בעולם

אילן גלר

5.7.2015 / 8:04

מה קורה אחרי שמגיע תורכם להקליק על האתר שמארח רק גולש אחד כל 60 שניות? זמני המתנה ארוכים של עד שש שעות הפכו את האתר הזה לסנסציית רשת

יח"צ - חד פעמי
עומדים בתור. ShutterStock
לפניך בתור 26,4454 גולשים./ShutterStock

רשת האינטרנט אחראית, אולי יותר מכל סממן אחר אחר, לתרבות האינסטנט שאנו חיים בה. הצורך והציפייה לסיפוק מיידי של כל בקשה, מהודעה במסנג'ר ועד צפייה בפרק החדש של "משחקי הכס", שרק שודר לפני חמש דקות בארה"ב. ג'סטין פולי, אמן רשת שמאחוריו כבר כמה פרויקטים מוצלחים ברזומה, חשב על רעיון שהוא ההפך המוחלט מכל זה - אתר האינטרנט האקסקלוסיבי ביותר בעולם.

בניגוד לכל אתר אחר בעולם, שרוצה כמה שיותר גולשים, האתר של פולי מארח רק מבקר אחד בכל 60 שניות. כל היתר מתבקשים להירשם ולהמתין בסבלנות בתור, עד שמקום יתפנה ואז יוכלו ללחוץ על הכפתור ולהכנס פנימה. כשלקחנו מספר, אגב, גילינו שאנחנו עומדים מאחורי 26,4454 גולשים; תור מכובד ללא ספק שבעולם האמיתי היה חוסם כמה רחובות.

מה בדיוק זוכים לראות אלו שתורם מגיע? לא נרצה להרוס לכם את ההפתעה, אך נספר שתגובות המשתמשים נעות בין התלהבות אדירה לאכזבה איומה - בדיוק מה שהיינו מצפים מיצירת אומנות מוצלחת. כמו כן, "אתר האינטרנט האקסקלוסיבי בעולם" זכה לאחרונה לפרסום נרחב ברשתות החברתיות והוצף בעשרות ומאות אלפי גולשים סקרנים, מה שהאריך את זמן ההמתנה, שעמד בתחילה על דקות ספורות, עד שש שעות בזמני שיא.

מאחר וכוונתו של ג'סטין לא הייתה להתעלל בגולשים, הוא מבטיח כי יציג בקרוב מערכת שתוכל להודיע לכם כי תורכם מתקרב, במקום שתאלצו לשבת מול המחשב ולחכות בסבלנות אין קץ לרגע הגדול שלכם. מצד שני, אם נרשמתם לתור כנראה שאין לכם יותר מדי מה לעשות עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully