וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נסיכת החזיר" הטאיוואנית שכבשה את הרשת במזרח

אילן גלר

5.7.2015 / 8:07

בניגוד למה שהייתם מצפים, הצעירה שעזבה את לימודיה כדי לעזור למשפחתה לא נהנית ממעמד כוכבת הרשת המקומית. ולגבי השם שהצמידו לה הגולשים: "נשמע שומני ומגעיל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסיכת החזיר מטאיוואן./מערכת וואלה!, צילום מסך

זאנג קאיג'י הטאיוואנית נאלצה לפרוש לפני כשנתיים מלימודיה באוניברסיטה כדי שתוכל לסייע למשפחתה בדוכן האטליז שבאחד משווקי עיר הבירה טאיפיי. זה היה יכול להיות הסיפור כולו, אלא שכמה מלקוחות הדוכן התרשמו כל כך מיופיה של הקצבית הצעירה שהם פרסמו את תמונותיה ברשת לצד הכיתוב - "נסיכת בשר החזיר" (Pork Princess).

משם דרכה להפוך לתופעה ויראלית הייתה קצרה לתופעה ויראלית שהתפשטה לה בכל רחבי אסיה. כעת לפי הדיווחים מצטופפים כל יום לקוחות רבים מול הדוכן בתקווה לזכות ולראות את כוכבת הרשת החדשה, ואולי אפילו להחליף עמה פרטים.

אלא שבניגוד גמור לרוב סיפורי ההצלחה הויראליים, זאנג דווקא לא מקבלת בברכה את החשיפה. בראיון לערוץ טלוויזיה מקומי היא מתלוננת על כך שהתמונות צולמו והופצו ללא רשותה, ולא היה לה כל עניין להתפרסם, בטח שלא בזכות מראה החיצוני.
בנוסף התלוננה זאנג כי השם שהוצמד לה נשמע לדעתה "שומני ומגעיל". היא מעולם לא נענתה להצעות החיזור שהגיעו אליה בעקבות פרסום תמונותיה, ומתחייבת שאין לה כל כוונה לעשות זאת גם בהמשך.

http://shanghaiist.com/2015/06/29/taiwan_gorgeous_pork_princess_drop.php

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אותה זה פחות מעניין./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והכינוי בכלל נשמע לה דוחה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully