וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השטן העצוב": משחק הדיפ-ווב האפל שמסקרן את הרשת

6.7.2015 / 7:57

מסדרונות אפלים, ציטוטים של צ'ארלס מנסון, דימויים שטניים ומשחק רשת אחד מסתורי שלא ממש ברור מה מטרתו אבל מצליח לשאוב אליו גולשים רבים. את המשחק הזה לא תמצאו בגוגל

ShutterStock

המושג "רשת עמוקה" (Deep Web) מתייחס לאמנות של איתור והצפת המידע המקוון מהזן המוכמן יותר, זה שאינו נגיש בקלות דרך מנועי חיפוש, למשל, ודורש חפירה ממושכת בפורומים וצמתים אינטרנטיות מהותיות אחרות, בהם מועבר מידע רב. התפיסה הרווחת היא ש-70 אחוזים מתעבורת האינטרנט בעולם מוגדרת דיפ ווב, ולא רק החלק החשאי ביותר המכונה דארק-נט.

תגליות דיפ ווב אחראיות, בין היתר, לסיכול אירועי טרור, ריגול תעשייתי, הדלפות פוליטיות, ביטחוניות ועסקיות ועוד, אך הפעם הן עוסקות באחד המשחקים היותר מוזרים שבלבלו את הרשת.

ג'יימי, הבעלים של ערוץ היוטיוב Obscure Horror Corner קיבל מאחד מהמנויים שלו הודעה ובה קישור למשחק בשם "השטן העצוב" הממוקם באתר רשת עמוקה - אתר סגור ופרטי אליו יכולים אנשים להעלות קבצים באופן אנונימי. את הפוסט, עם הקישור למשחק הביזארי, העלה משתמש בשם ZK. לאחר שהוריד ג'יימי את הקבוצה והריץ בדיקת רוגלות ורושעות הוא גילה שמדובר בקובץ "נקי" לכאורה - והתחיל לשחק בו.

במשחק מבלה השחקן את מרבית הזמן בשיטוט בין מסדרונות חשוכים, במעין מבוך בו צליל פסיעותיו הן פס-הקול היחיד והקריפי למדי, עד שזה נעשה עוד יותר גרוע עם צלילים מעוותים ודימויים בשחור ולבן שמבזיקים פה ושם, עם רפרנסים היסטוריים מטרידים, מפדופילים ועד נשיאים אמריקאים. חובבי האימה יזכרו מיד בקלטת הווידאו הרצחנית מהסרט "הצלצול".

סרטונים נוספים שהופצו על ידי שחקנים בשטן העצוב הציגו דימויים של עז שטנית, ודמויות קטנות שנראות כמו ילדים קריפיים להפליא הצועדים יחד אתכם בשלבי המבוך האינסופיים, לצד הודעות מלחיצות שקופצות ומבשרות מסרים מהרוצח הנודע צ'ארלס מנסון. כי לא היינו מוטרדים מספיק עד עכשיו.

הגולשים עסוקים באופן אובססיבי בכל בדל מידע שנחשף ומזוהה בהקשר של המשחק, ושחקנים כמו ג'יימי מקווים שככל שיופצו יותר סרטונים תיחשף זהותו של ZK המסתורי העומד מאחוריו. בשלב זה לא לגמרי ברור האם מדובר בדיחה חולנית של מתכנת, או שמא מדובר במשהו קצת יותר אפל.

מרגישים אמיצים? כת השטן העצוב קטנה עליכם? כל המידע שתצטרכו כדי להגיע למשחק, דיפ ווב או לא, נמצא בסרטון בראש הכתבה. בהצלחה. (להורדת המשחק בדפדפן TOR)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully