וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל רוצה לעזור לכם להגיע לעבודה בזול ובקלות

6.7.2015 / 11:44

ניסוי ראשון מסוגו בעולם יושק בקרוב בישראל, ואם יצליח יגיע גם לערים נוספות במדינות אחרות. ענקית החיפוש תנסה לשדך בין נוסעים לנהגים שבכל מקרה מגיעים ליעד המבוקש

מערכת וואלה!

אחרי ניסויים מוצלחים, פחות או יותר, עם המכונית האוטונומית גוגל פונה כעת לשנות את האופן בו אנחנו מגיעים לעבודה. כפי שנחשף הבוקר בדה-מרקר, ענקית החיפוש צפויה להשיק השבוע בישראל ניסוי ראשון מסוגו בעולם לנסיעות משותפות לעבודה.

הניסוי יעשה שימוש ביכולות אפליקציית ווייז, שנקנתה על ידי גוגל לפני כשנתיים, ואפליקציה משלימה בשם RideWith. אם הניסוי בארץ יצליח הוא צפוי להגיע גם לערים נוספות בישראל ובעולם. מטרת השירות החדש היא לקשר בין אנשים שצריכים להגיע לעבודה לנהגים הנוסעים במסלול דומה.

הנוסע ככל הנראה ישלם לנהג תעריך נמוך מזה שהיה משלם למונית וגובה התשלום ייקבע לפי מרחק הנסיעה. המטרה היא לא להשיק שירות שיתחרה בתחבורה הציבורית בדומה לאובר (שאינה פועלת בארץ כי החוק אינו מתיר זאת) אלא שירות שיתגמל את הנהג עבור הזמן והדלק.

בשלב הראשון הניסוי ייצא לדרך בערים תל אביב, רעננה והרצליה - מסלול פקוק במיוחד בבקרים ובשעות הערב. מווייז נמסר כי "אנחנו מעלים פיילוט קטן באזור גוש דן סביב הקונספט של נסיעות משותפות (carpool). מעבר לזה, אין לנו על מה להודיע בשלב זה".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל
  • וייז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully