וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת הגו-פרו הקטנה בעולם מגיעה לישראל

6.7.2015 / 16:03

היא קטנה ב-35 אחוזים וקלה בכ-40 אחוזים משאר המצלמות בסדרה, ולרגע תחשבו שקיבלתם רק את העדשה בלי שאר החומרה. כמה היא תעלה?

יח"צ - חד פעמי

GoPro השיקה היום שתי מצלמות אקסטרים חדשות: HERO 4 Session - המצלמה הקטנה והקלה ביותר בסדרה עד כה ו-HERO+LCD GoPro המשפחתית עם מסך המגע.

מצלמת ה-HERO 4 Session קטנה ב-35 אחוזים וקלה בכ-40 אחוזים משאר המצלמות בסדרת Hero4 - רק 74 גרם כולל המארז. היא מוקשחת ועמידה במים (עד לעומק של 10 מטרים), ללא צורך במארז ייעודי לצלילה. מפרט ההירו 4 סשן כולל ביצועי וידאו 1080p60 עד 1440p וצילום סטילס ברזולוציית MP8. אבל החלק המדליק באמת הוא העיצוב המינימליסטי החדש שמעניק למצלמה מראה קרבי. ניתן לשלוט בה בקלות באמצעות אפליקציית GoPro או באמצעות שלט חכם.

יש בה בלוטות' ו-WiFi מובנים, היא מותאמת לכל מחברי הגו-פרו המוכרים והסוללה מספיקה, לפי הצהרות החברה, לעד שעתיים עבודה רציפה. בערכה כלול גם מחבר כדורי המאפשר לסובב את המצלמה למגוון זוויות, שני המיקרופונים המובנים מפחיתים את רעשי הרוח במהירות גבוהה ופיצ'ר סיבוב תמונה אוטומטי מאפשר לצלם גם כשהמצלמה מותקנת במהופך.
המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד נפח של 64 ג'יגה. המחיר המומלץ לצרכן עומד על 2,189 שקלים ותקבלו שנתיים אחריות מהיבואן הרשמי DAA שיווק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו כל המצלמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מצלמת ה-HERO+LCD GoPro מספקת צילום באיכות 1080p60 וצילום סטילס ברזולוציה של MP8. היא מגיעה עם מסך מגע אינטגרלי, בלוטות' ו-WiFi מובנים ומאפשרת גם שליטה מרחוק. ניתן לצפות צפייה בקטעים המצולמים בזמן אמת ולשתפם ברשתות החברתיות באמצעות מכשיר נייד.

המצלמה מגיעה עם מארז מוקשח ואטום למים עד לעומק של 40 מטרים. הסוללה אמורה להספיק לשעתיים של צילום רצוף וניתן לערוך תכני וידאו במצלמה עצמה בנוסף לפיצ'ר המאפשר לסמן רגעים ספציפיים בזמן ההקלטה כדי שניתן יהיה לגשת אליהם בזריזות בעת העריכה או הצפייה.

המצלמה תומכת בכרטיסי זיכרון עד נפח של 64 ג'יגה. המחיר המומלץ לצרכן עומד על 1,699 שקלים ותקבלו שנתיים אחריות מהיבואן הרשמי DAA שיווק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך מגע לצפייה מיידית./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גו פרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully