וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תמצאו בקלות את התמונות הישנות במסנג'ר של פייסבוק

7.7.2015 / 6:23

מכירים את הרגע הזה שאתם בטוחים ששלחתם למישהו תמונה ואין לכם מושג איך למצוא אותה? במקום לגלול את כל היסטורית השיחות לאחור, כך תמצאו בקלות את התמונות ששיתפתם או קיבלתם - בדפדפן, באייפון ובאנדרואיד

פייסבוק בסמארטפון. ShutterStock
שיהיה לכולנו חיפוש קל./ShutterStock

יכולות החיפוש שהוסיפה פייסבוק מקלות עלינו קצת יותר בבואנו לאתר תכנים שהעלנו לאורך השנים, אך עדיין לא תמיד עושות את העבודה. בעוד שתוכן שהעלינו לפרופיל ניתן לאתר יחסית בקלות, בין אם על ידי חיפוש מהיר או על ידי דפדוף סיזיפי אחורה, התכנים ששיתפנו עם חברים בשיחות פרטיות קצת פחות נגישים. בניגוד לטקסט, עדיין לא קיים ברשת החברתית מנגנון חיפוש תמונות יעיל.

כאן נכנסים לתמונה הטיפים הקטנים הבאים, שיעזרו לכם לאתר את כל התמונות בשיחות מסנג'ר עם חבריכם, על גבי הדפדפן, באנדרואיד או באייפון.

בדפדפן
היכנסו לאזור ההודעות בפייסבוק, אתרו את הצ'ט המבוקש ובעמוד השיחה עם החבר הרצוי, בחלק העליון, לחצו על האפשרות Actions המסומנת בגלגל שיניים זעיר. בתפריט שייפתח בחרו באפשרות View Photos in Thread.

ב-iOS
כדי לבצע את אותה פעולה במכשירים מבית אפל, הפעילו את אפליקציית Facebook Messenger, אתרו ברשימת השיחות את הצ'ט המבוקש ולחצו על שם החבר. בעמוד שייפתח בחרו באפשרות Shared Photos.

באנדרואיד
היכנסו באופן דומה לאפליקציית המסנג'ר במכשירכם, פתחו את ההודעה המבוקשת ולחצו על ה-i בפינה הימנית העליונה. לאחר מכן על אותה אפשרות - Shared Photos. כעת תוכלו לראות את כל התכנים הוויזואליים שחלקתם עם המשתמש בעבר ולהשתמש בהם כרצונכם.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully