וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלכת הסנאפצ'ט" גורשה בגלל תמונות עירום; עברה לטוויטר

אילן גלר

7.7.2015 / 9:37

הדוגמנית והחשפנית הבריטית, צ'לסי פרגוסון, לא אהבה שמחקו את חשבונה ללא אזהרה מוקדמת: "הייתי מלכת הסנאפצ'אט והציצים שלי היו היהלום שבכתר", היא הכריזה בראיון. "חייבים להחזיר אותי לכס המלכות"

צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פה עוד נתנו לה צ'אנס./מערכת וואלה!, צילום מסך

מתברר שיש דבר כזה "יותר מידי עירום", לפחות לדעת מנהלי אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית סנאפצ'ט, שאלו החליטו לאחרונה לסלק ולמחוק את חשבונה של צ'לסי פרגוסון, חשפנית ודוגמנית בריטית, שניצלה את הבמה (הספק-מכובדת) לצורך פרסום תמונות עירום שלה לשמחת המעריצים.

באחת התמונות תיעדה עצמה צ'לסי מכינה ארוחת בוקר בעירום, ואילו בתמונה אחרת הציגה לראווה חזה משופץ. למנהלי הרשת החברתית, הפופולרית בקרב צעירים, זה הספיק וחשבונה נמחק ללא כל אזהרה. פרגוסון בחרה שלא לנסות לפתוח חשבון תחת שם אחר (למרות שסביר להניח שאף אחד בסנאפצ'ט לא היה עוקב מקרוב מספיק אחרי המקרה שלה כדי למחוק אותו מיד) אלא לעבור לרשת המתחרה טוויטר שבינתיים לא ממהרת לצנזר את תמונותיה, ולהתלונן משם על העוול שנעשה לה.

"הייתי מלכת הסנאפצ'אט והציצים שלי היו היהלום שבכתר", טוענת צ'לסי בראיון למגזין הרכילות הבריטי סטאר. "אני חושבת שהם חייבים לבטל מיד את ההרחקה ולהחזיר אותי לכס המלכות". עד שתנצח במאבקה החברתי הסוחף, היא ממשיכה לעבוד במועדון החשפנות שללא ספק נהנה כעת מהחשיפה המוגברת ברשתות החברתיות.

באינסטגרם, אגב, פרגוסון שומרת על הרבה יותר איפוק (כנראה בשל הכללים הנוקשים שמתירים עירום רק בצורת אמנות), אז נראה שהיא גם יודעת להצטלם עם בגדים. מה שלא מבטל את העובדה שאינטרנט וסקס תמיד ילכו ביחד ומי שחושב שהוא יצליח לגמול את גולשיו יאבד אותם מהר מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה הזו כבר הייתה יותר מדי עבור סנאפצ'ט./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגמרה המסיבה./מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת יותר איפוק באינסטגרם

Time for another @BooteaUK Shake gotta get that bikini body summers nearly here! Bootea.com #spon

A photo posted by Chelsea Ferguson (@imsedgyfergo) on

I'd give anything to look like @missalena92

A photo posted by Chelsea Ferguson (@imsedgyfergo) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully